וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה המועמדת המובילה לאירוח מונדיאל 2018

ההחלטה לגבי מארחות הטורנירים ב-2018 ו-2022 תתקבל ב-2 לדצמבר, ובינתיים פיפ"א פרסמה את דוחות ההתרשמות שלה

ב-2 לדצמבר יחליטו בפיפ"א אילו מדינות יארחו את המונדיאל בשנים 2018 ו-2022, כשלראשונה בהיסטוריה תתקבל החלטה לגבי מארחת המונדיאל יותר מ-11 שנים מראש. היום (רביעי) פירסמו בפיפ"א את הדוחות של חברי הוועדה שבדקו את ההצעות של המדינות המועמדות לאירוח הטורנירים. הדוחות הועברו לתקשורת באופן חלקי, ועיקרם נשמר אצל ראשי התאחדות הכדורגל הבינלאומית.

לפי הפרטים שנחשפו, נראה כי ההצעה של אנגליה לאירוח המונדיאל ב-2018 היא הטובה ביותר מבחינתם של חברי הוועדה. לדעתם, מדובר בהצעה "בטוחה", בעוד שקיימות מגרעות בהצעות אחרות. מדובר בשתי הצעות משותפות, אחת של ספרד ופורטוגל, והשניה של הולנד ובלגיה שאירחו את יורו 2000. בפיפ"א לא זוכרים לטובה את האירוח המשותף של מונדיאל 2002 (יפן וקוריאה) ונוטים שלא לקדם את הרעיון. מבחינת ההצעה של רוסיה, חברי הוועדה מצאו חסרונות בעיקר בנושא התחבורה, מאחר ואין במדינה כל כך גדולה מספיק קווים של רכבות מהירות, כראוי לאירוח טורניר כל כך גדול.

חמש מדינות אחרות הגישו הצעה לאירוח המונדיאל ב-2022, כאשר מדובר בקטאר, יפן, קוריאה, אוסטרליה וארצות הברית. חברי הוועדה נוטים לפסול את קטאר בגלל חודשי הקיץ החמים והבלתי נסבלים באיזור המפרץ הפרסי, כמו כן מדובר על כך שההצעה של ארצות הברית די מאכזבת מאחר ואין מאחוריה תמיכה גדולה של הממשלה. זה משאיר את יפן, אוסטרליה וקוריאה כמועמדות ראויות, כאשר הקוריאנים כבר הודיעו כי במידה ויזכו באירוח הטורניר, הם יפעלו לאירוח חלק מהמשחקים בצפון קוריאה. ההצבעה עצמה תתקיים על ידי 24 חברי פיפ"א ב-2 לדצמבר בציריך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully