וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: רנגלוב נפצע, בספק נגד קרית שמונה

17.11.2010 / 23:30

החלוץ מתח שריר במשחק של בולגריה, מדוניאנין כבש בניצחון בוסניה. שטראובר: "רק אצלנו רגילים להיסטריה אחרי כל הפסד"

קובי אליהו

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (רביעי) אימון נוסף לקראת משחק הבית נגד עירוני קרית שמונה בשבת בבלומפילד. גם הפעם התאמנה הקבוצה בסגל חסר בשל היעדרותם של שחקני הנבחרות השונות: מאור בוזגלו וגל אלברמן (הנבחרת הבוגרת), וכן שלושת הזרים סאבו פאביצ'ביץ' (מונטנגרו), דימיטאר רנגלוב (בולגריה) והאריס מדוניאנין (בוסניה), ששיחקו הערב במשחקי ידידות ברחבי היבשת. הקשר שרן ייני לא התאמן בגלל פציעה בקרסול וטופל על ידי הצוות הרפואי.

רנגלוב נפצע במשחקה של נבחרת בולגריה, שהפסידה 1:0 לסרביה, אחרי שמתח שריר בדקה ה-30 והוחלף. רנגלוב ייבדק בחמישי בקרית שלום ונכון לעכשיו הוא בספק לשבת למשחק נגד קרית שמונה. מדוניאנין כבש ב-2:3 של בוסניה על סלובקיה. השחקן עשוי לרדת לספסל בשבת, אבל אולי השער שכבש יגרום לצוות המקצועי במכבי לשנות את דעתם ולהשאירו בהרכב.

לפני האימון התייחס קפטן הקבוצה לירן שטראובר למצב הרוח במועדון אחרי ההפסד להפועל עכו במחזור שעבר ואמר: "בסך הכל ההרגשה כאן היא כמו בשבוע רגיל. בעונה כל כך ארוכה יש גם עליות וגם ירידות, וכמו שלא יצאנו מגדרנו בתקופות הטובות יותר, גם אחרי משחק כזה אנחנו לוקחים את הדברים בפרופורציות. הפסדנו משחק שלא היינו מספיק טובים בו, והיריבה הייתה טובה יותר. זה קרה גם לצ'לסי השבוע נגד סנדרלנד, זה מקובל בכל העולם. רק אצלנו רגילים לעשות היסטריה אחרי כל הפסד או משחק לא טוב".

שטראובר התייחס לעובדה שהשנה הובאו למכבי תל אביב שחקנים ותיקים ובעלי נסיון בכדי להתמודד עם סיטואציות כגון אלה ואמר: "זה לחלוטין נכון שהשנה הקבוצה מתמודדת טוב יותר עם הפסדים, הנסיון והוותק של כולם יוכיחו את עצמם עד סוף העונה. זה בא לידי ביטוי בכך שכולם מסביב נכנסים להיסטריה חוץ מאיתנו השחקנים. אנחנו מדברים בינינו על דברים, אנחנו מנסים לנתח בינינו לבין עצמנו, לפעמים גם בלי הצוות המקצועי, מה אפשר לשפר ואיפה אפשר לתת יותר. בזה זה מתבטא, וזה גם מה שיוביל את הקבוצה קדימה".

שטראובר התייחס לידיעות שדיברו על מתיחות בחדר ההלבשה בסיום ההפסד לעכו והוסיף: "אני אוריד אתכם לגמרי מכל הסיפורים של מתיחויות ועצבים, אין שום עצבים במכבי. גם אחרי ההפסד לעכו לא היו עצבים בחדר ההלבשה. דיברנו בינינו אחד עם השני על דברים שצריך לעשות טוב יותר. מה שדיברנו יישאר בחדר ההלבשה".

שטראובר נשאל האם הפסד נוסף יגרום ללחץ וחוסר שקט בתוך המערכת ואמר: "אתם שוב מנסים ליצור היסטריה משום דבר. אתם כאילו מנסים בכוח לעשות חוסר שקט, אבל זה לא יעזור לאף אחד. עבור מכבי תל אביב בשונה מכל קבוצה אחרת בליגה, כל משחק הוא בבחינת מבחן, גם אם זה משחק אימון נגד הנוער. מבחינתנו, גם אם נפסיד לנוער פעם אחת, לכם בתקשורת תהיה מיני היסטריה, אבל אצלנו בעונה כל כך ארוכה אנחנו עומדים בהרבה מאוד מבחנים, וביום שבת יש לנו עוד מבחן שכזה. אני לא חושב שנגד עכו הגענו בלי מחוייבות, יכול מאוד להיות שלא שמנו דגש לדברים מסויימים שהיינו צריכים לשים לב אליהם ועל זה הצוות המקצועי עבד איתנו במהלך כל השבוע ודברים כאלה לא יחזרו". השוער התייחס ליריבה מקרית שמונה שבביקורה הקודם בבלומפילד כבשה ארבעה שעערים נגד הפועל תל אביב ובכלל נמצא בכושר מצויין: "אנחנו נותנים כבוד לכל קבוצה, גם לעכו שמולה שיחקנו בשבת נתנו המון כבוד. אני לא חושב שיש בליגה איזושהי קבוצה שיכולה לזלזל בקבוצה אחרת. אתם רואים שהשנה הליגה הפכה להיות קשה יותר. קבוצות מגיעות להסתגר ואני לא מדבר כרגע על קרית שמונה אלא בכלל באופן כללי, והן מנסות לעשות את החיים של כולם קשים יותר".

עדכון ראשון: 12:26
עדכון אחרון: 23:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully