וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסע של פורבס מרמת גן לדנבר

גארי פורבס ירד אשתקד ליגה עם עירוני ר"ג, אך השנה מככב בדנבר: "הייתי ממוקד מטרה". קארל מעריך: אפרוש בסוף השנה

חובבי הכדורסל הישראלי הופתעו מעט מהסטטיסטיקה שנרשמה הלילה (רביעי) במשחקה של דנבר, כששמו של גארי פורבס בלט בה עם 19 נקודות בניצחון הנאגטס על הניקס 118:120. פורבס, שירד בסיום השנה שעברה ליגה עם עירוני רמת גן, קלע הלילה ב-8 מ-13 מהשדה, כולל 3 מ-3 מעבר לקשת, הוסיף 9 ריבאונדים וחטיפה, וכל זאת ב-23 דקות בלבד.

פורבס העמיד אשתקד ברמת גן ממוצעים של 20.3 נקודות, 6.6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-36 דקות. השנה בנאגטס הוא בינתיים מעמיד ממוצעים של 8.5 נקודות ו-3 ריבאונדים, ומאמן דנבר ג'ורג' קארל מאמין שזה רק ישתפר. "גארי קיבל את ההזדמנות בגלל המצב בקבוצה, ואני חושב שבינתיים הוא מנצל את זה היטב", אמר קארל, "הביטחון שלו יחסית לשחקן חסר ניסיון בליגה הוא בהחלט מרשים. הוא מרגיש שהוא שייך לליגה הזאת, והוא משחק עם הרבה יותר ביטחון ויציבות מאשר רוב השחקנים חסרי הניסיון".

"יש לי הרבה ביטחון, יותר ממה שאנשים חושבים", הודה פורבס, "בין אם זה יפגע בי או יעזור לי, זה לא משנה - יש לי את הקשיחות של ברוקלין. דחיתי בקיץ הרבה הצעות מאירופה, והייתי ממוקד רק בלהגיע ל-NBA. את כל האנרגיות שלי תיעלתי לזה. עכשיו אני לוקח את זה לאט, ומקווה להמשיך להתקדם".

כרמלו זוכה למחמאות

אחד הקוריוזים של המשחק הלילה של הנאגטס מול הניקס היה המפגש של כרמלו אנתוני עם ניו יורק, זו שנטען שצפויה להיות קבוצתו הבאה. כרמלו טוען כי הוא לא חשב על זה במהלך המשחק. "זה לא עלה בדעתי בכלל", אמר אנתוני, שסיים את הערב עם 26 נקודות.

ג'ורג' קארל התבקש להתייחס לפרשה, ושיבח את אנתוני. "מלו מתנהג במקצוענות, המקצוענות הכי מרשימה שלו אי פעם", אמר קארל, "הוא משחק ברמה של אולסטאר. אם לא היו את כל הדיווחים והספקולציות מהתקשורת, אי אפשר היה בכלל לחשוב שמשהו קורה".

"אשתי ואני עורכים שיחות ארוכות על העניין", התייחס אנתוני לאפשרות שיעזוב, "בינתיים הכל בסדר אצלי, אני ישן טוב בלילה. כסף זה לא הסיפור פה. זו החלטה גדולה, ואני רק רוצה לגרום למשפחה שלי להיות מאושרת, בין אם זה כאן או במקום אחר".

ואם בקארל עסקינן, הרי שמאמן הנאגטס, שנלחם במחלת הסרטן ושב למגרשים, הצהיר כי יפרוש מאימון אם ירגיש שזה פוגע לו בבריאות. "אני מנסה להעריך את מצב בריאותי", אמר המאמן, "אני שמח לחזור השנה, אבל אין ספק שהגישה שלי למשחק השתנתה בעקבות כל מה שעבר עליי. הבריאות שלי חשובה יותר, וסביר להניח שבסוף השנה אעזוב את הכדורסל. אני לא אומר שזה מה שאני רוצה, אבל אני חושב על זה עכשיו יותר מתמיד. אני מרגיש מצוין ואני זוכה לתמיכה ולאהבה, אבל מצד שני, יש את העניין של המתח ושל הפגיעה במערכת החיסונית שאני חייב להתייחס אליהם כשיקול בהחלטה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully