וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורגי הגיש, שוב, התפטרותו מבוקה ג'וניורס

ההפסד בסופרקלאסיקו גרם למאמן לסיים את תפקידו. זה עדיין לא רשמי, אבל הבוסטרוס כבר תרים אחר מחליף, פלסיוני מועמד

כצפוי, מאמן בוקה ג'וניורס קלאודיו בורגי ביקש שוב מקברניטי המועדון לסיים את תפקידו. לאחר ההפסד הלילה (בין שלישי לרביעי) בסופרקלאסיקו 1:0 לריבר פלייט (שער של אקס בוקה, ג'ונתן מאידנה) הגיש ביצ'י את התפטרותו, בפעם הרביעית העונה, כך מדווחים בתקשורת בארגנטינה. בבוקה, שכבר סירבה לבורגי שלוש פעמים, עדיין לא קיבלו את ההתפטרות שלו, כך שהיא לא נכנסה לתוקף באופן רשמי.

אחת הסיבות לכך שמנהיגי המועדון מקשים על בורגי ללכת זה כדי שלא לתת לנמסיס שלהם, ריבר, את התחושה הנעימה, מעבר לניצחון, שהיא הצליחה להביא לפיטוריו של מאמן נוסף בבוקה, כפי שקרה לפני שש שנים ב-2004 עם מיגל אנחל ברינדיסי.

כשבוע לפני המשחק אמר בורגי שהוא לא יודע כלל אם יגיע לסופרקלאסיקו כמאמן. בבוקה דחו את הדברים וביקשו ממנו רק לנצח, כדי לא להעצים את סערת הרוחות במועדון, אלא שבוקה של הסופרקלאסיקו הזה לא דמתה לכלום. בורגי, כאמור, ביקש ללכת כבר מספר פעמים אולם נענה כל פעם בשלילה על ידי ההנהלה. בארגנטינה מדווח שהקבוצה תרה אחר מחליף, ואז תיכנס התפטרותו של בורגי לתוקף.

מי שעשוי לקבל את שרביט האימון זמנית הוא, שוב, מאמן המילואים רוברטו 'טיטו' פומפיי, שכבר אימן בעבר לתקופה קצרה את הקבוצה, זאת עד שיימצא לביצ'י מחליף. בארגנטינה הוזכרו לא מעט שמות כמועמדים להחליף את בורגי, כאשר מי שנחשב למוביל הוא מאמן בנפילד חוליו סזאר פלסיוני, שאגב נכח במשחק שנערך במונומנטאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully