וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "אנחנו עדיין טובים מריאל"

הארגנטינאי מתכונן לברזיל, אבל חושב כבר על הקלאסיקו ב-29 בנובמבר: "ריאל פיתחה מנטליות של מנצחים ותבוא בטירוף, אבל אם נשחק את הכדורגל שלנו ננצח שוב"

הקלאסיקו הגדול של ספרד בין ריאל מדריד לברצלונה ייערך ביום שני בעוד 12 יום, אבל לאונל מסי כבר מרגיש שהוא כאן. במהלך ההכנות למשחק הידידות של ארגנטינה מול ברזיל, התראיין מסי לאתר פיפ"א והביע את דעתו על התנגשות הראשים הצפויה בקאמפ נואו.

"אני חושב שריאל חזקה יותר מהעונה שעברה", אמר מסי, "אבל זה לא שונה מכל שנה אחרת - הם היו ונשארו היריבים הכי קשים שלנו. בשנה שעברה הם נאבקו איתנו עד למחזור האחרון של העונה. הם השאירו את כל השחקנים החשובים שלהם והמפתח הוא השינוי המנטאלי שהביא ז'וזה מוריניו. אפשר לראות שיש להם עכשיו מנטליות של מנצחים".

אבל עם המחמאות באה גם תחושת העליונות של מסי, שרשם עם בארסה ארבעה ניצחונות על ריאל בשנתיים האחרונות. בקמפ נואו הוא לא כבש, בבירנבאו דווקא כן, ב-2:6 הענק ב-2008/9 וב-0:2 בשנה שעברה. "זה תמיד משחק ענק ואני בדרך כלל טוב בו", ציין. "אני בטוח שהם יעלו בטירוף, אבל אם נשחק את המשחק שלנו, ננצח אותם שוב. אני עדיין חושב שיש לנו קבוצה טובה יותר".

מסי דיבר גם על דויד וייה וקשיי ההסתגלות שלו: "הוא תמיד יודע איפה השער ועובד קשה. זו תכונה גדולה שלו. מרגישים שנוצרת הבנה הדדית בינינו לבינו". הוא מועמד לזכייה בפרס פושקאש לשער השנה בעולם, בהצבעה שתיערך בינואר. בין המתמודדים גם אריאן רובן וסמיר נאסרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully