וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקניות הכדורסל הסירו סופית את איום השביתה

16.11.2010 / 20:39

בפגישה שנערכה באיגוד הכדורסל הסכימו ראשי הקבוצות ונציגות השחקניות לדון במספר הזרות בתום העונה הקרובה

שחקניות ליגת העל הודיעו הערב (שלישי) על הסרת איומי ההשבתה, בפגישה שהתקיימה בין נציגותיהן לבין נציגות ראשי קבוצות ליגת העל, ללא נציג ההסתדרות. כזכור הודיעה ההסתדרות על סכסוך עבודה בעקבות רצון הקבוצות לאפשר להן להחתים זרה רביעית למשחקי הפלייאוף. הנושא בסופו של דבר ירד מסדר היום. ראשי הקבוצות והשחקניות הסכימו ביניהם כי נושא שיתוף השחקניות הזרות בעונה זו לא יעלה לדיון חוזר בהנהלת איגוד הכדורסל.

יחד עם זאת, בתום העונה יוצג בוועדת נשים נושא מכסת הזרות העתידי, זאת לאחר הגשת הצעה של צוות חשיבה אשר יכלול את ראשי הקבוצות, המאמנים והשחקניות. נושא הפנסיה יישאר במתכונתו הנוכחית ועל כל שחקנית תחול האחריות האישית לוודא את ביצוע הפנסיה בפועל. השחקניות הורידו את תביעת ההסתדרות לשיתוף נציגות השחקניות בוועדת נשים אך כאשר שחקניות תבקשנה להביע את דעתן, הן יוזמנו לדיון בוועדה רק לאחר שיגישו מכתב מפורט בנושא המתבקש לדיון בוועדה.

באיגוד הכדורסל נמסר בתגובה: "אנו מברכים על ההידברות העניינית בין השחקניות לקבוצות. הכרזת השביתה מלכתחילה לא הייתה במקומה. איגוד הכדורסל ימשיך להשקיע בקידום השחקניות הישראליות במקביל לשמירה על רמה מקצועית גבוהה בליגת העל לנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully