וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליובין: "מול האירופאים המשחק שלנו עובד טוב יותר"

16.11.2010 / 23:21

אצל גלבוע/גליל עליון חגגו ניצחון ראשון ביורוקאפ על סדויטה זאגרב: "זה תענוג". עמית גל: "זה ניצחון שייכנס לפנתיאון שלנו"

הפועל גלבוע/גליל עליון פתחה היום (שלישי) את העונה האירופית שלה ברגל ימין. שחקניו של ליאור ליובין גברו 83:92 על סדויטה זאגרב הקרואטית וסידרו לעצמם פתיחה חלומית עם ניצחון חוץ חשוב במאבק על המקום בטופ 16 של המפעל. לא פחות משישה שחקנים קלעו בספרות כפולות, כשג'ק מקלינטון ודגן יבזורי סיימו כל אחד עם ארבע שלשות והיו גם הדומיננטים בשורות המנצחים, שמקווים להעביר את היכולת הזו גם לליגה.

"זה תענוג", סיכם ליובין את המשחק. "החבר'ה שיחקו נהדר, הם היו מחוברים וחברים. באנו עם תוכנית משחק מאוד מסויימת, השחקנים פשוט ביצעו אותה בצורה כמעט מושלמת. הם הניעו כדור מצוין, מצאו שחקנים חופשיים. דגן יבזורי וג'ק מקלינטון עלו לקליעות חופשיות וזה פשוט נתן את הפירות. גם בריבאונד ההגנה היינו היום טובים יותר אם כי יש עדיין קצת מקום לשיפור.
היום העסק עבד יפה, אבל עדיין היו לנו 16 איבודי כדור שזה פשוט יותר מדי".

ליובין המשיך: "היו לנו קצת נפילות, אבל בסך הכל היה לרודני גרין, מקלינטון ויבזורי יום טוב מאוד. מתברר לנו בדיעבד שמול האירופאים, סגנון המשחק שלנו עובד טוב יותר. אנחנו כנראה נצטרך לעשות את ההתאמות ולראות אולי זה מתאים לנו יותר כקבוצה. גם עד עכשיו הקבוצה הייתה בסדר גמור. אני סומך מאוד על השחקנים, אבל אני חושב שעדיין לא צריך להתעלם מהבעיות שלנו. צריך למצוא את החיזוק המתאים ואז נהיה הרבה יותר טובים".

עמית גל: "זה הישג ענק"

עוזרו של ליובין, ברק פלג, היה מאופק יותר: "לא חושב שהפתעתנו את עצמינו. שיחקנו מול קבוצה טובה, במיוחד בבית שלה. באנו דווקא אחרי ההפסד לראשון בדאון, ולפעמים דברים טובים קורים בנסיעות כאלה כשמבלים כל הזמן ביחד. שחקנים יותר נגישים אחד לשני והכל מתחיל ונגמר בחיבור הזה. אנחנו יודעים כדורסל וזה מתחיל ונגמר באנרגיות. היום שיחקנו בסגנון הנכון. אנחנו מאושרים וברור שהשחקנים צריכים ליהנות מהניצחון. כעת נחשוב על חולון כי אנחנו הולכים על שתי המסגרות ולא מסמנים מטרה אחת ומזניחים את השנייה".

עמית גל, מנכ"ל הקבוצה, הוסיף: "זה הישג ענק, זה ממשיך את המומנטום שלנו באירופה עם הניצחון בהמופארם. סדויטה היא היום הקבוצה המובילה בזאגרב ושיחקנו מולה בצורה חכמה ואגרסיבית. אני לא קונה עוד הפסד בבית כדי לנצח בחוץ, אבל כמו שאמרתי בהתחלה - אנחנו נלך ונשתבח. אנחנו תקועים עם רכז אחד, אבל גל מקל שיחק היום מצוין. אנחנו חייבים להביא עוד רכז. המאמנים הכינו יוצא מן הכלל את הקבוצה. אם חשבתי שהניצחון בהמופראם היה גדול אז לבוא במסגרת השנייה באירופה ולנצח בחוץ את סדויטה זאגרב זה בהחלט נרשם בפנתיאון של גלבוע/גליל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully