וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסין: "זהו ניצחון חשוב מאוד"

16.11.2010 / 22:43

מאמן חיפה היה מרוצה מה-78:83 בפרנקפורט: "ביצענו את התכנית". אלפסי על הפסד נתניה בליאז': "נתנו הופעה מכובדת"

מכבי חיפה יכולה להיות מאוד מרוצה הערב (שלישי), לאחר שניצחה את פרנקפורט 78:83 בגרמניה ופתחה ברגל ימין את דרכה במפעל היורוצ'אלנג'. לארי אובאנון הוביל את הירוקים עם 20 נקודות, סילבן לנדסברג הוסיף 19, והחיפאים יגיעו למשחק הליגה הקרוב מול הפועל ירושלים במצב רוח לא רע בכלל.

"זהו ניצחון חשוב מאוד", אמר מאמן המנצחים, אלעד חסין, עם תום המשחק. "הגרמנים חזקים ואני גאה בבחורים ששמו מאחוריהם את ההפסד ביום ראשון בליגה. ביצענו את תוכנית המשחק שלנו - סגרנו את הצבע והכרחנו אותם לזרוק 28 זריקות מחוץ לקשת. הראש כעת ביום שבת הקרוב נגד ירושלים".

לארי אובאנון, המצטיין בשורות חיפה הערב, הוסיף: "היה משחק טוב, רצינו לנצח והצלחנו. הריבאונד היה מפתח ויצאנו למשחק מעבר מהיר ונקודות קלות. היה כיף וחשוב שחזרנו לנצח. ונרגיש טוב כעת עם עצמנו".

לברק נתניה זה דווקא הלך קשה יותר. החבורה של אריק אלפסי נכנעה לליאז' הבלגית 70:67, לאחר שפספסה כמה צ'אנסים לנצח את המשחק או לשלוח אותו להארכה. "מה שהכריע את המשחק היה הפתיחה הלא טובה של הרבעים השני והרביעי", אמר אלפסי. "אני רוצה לשבח את ההגנה שהשאירה אותנו בתמונה במשך כל המשחק".

המאמן התייחס לאדריאן בנקס, שהחטיא כמה זריקות קריטיות לקראת הסיום, ואמר: "למרות מה שקרה בדקה האחרונה בנקס שיחק מעולה בסך הכל, הוא לקח קשה מאוד את ההחטאה בסוף. היתה הופעה מכובדת ונתנו תצוגה טובה מול ליאז', הנחשבת לפייבוריטית בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully