וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל תל אביב עדיין מושלמת

האדומים חזרו מטבעון עם 71:89 גדול ושוב הוכיחו שהם גדולים על הליגה. יבנה הביסה את לב הרון 76:96, אשכנזי ניצח בבכורה

המחזור השביעי בליגה הלאומית נערך הערב (שלישי) והביא איתו מספר משחקים מעניינים במיוחד. במוקד נותרה הפועל תל אביב המצוינת בלתי מנוצחת, כאשר גברה בקרב הצמרת 71:89 על הפועל קרית טבעון, ושוב הוכיחה כי היא המועמדת מספר אחת לעלות השנה ליגה. אליצור יבנה עלתה למקום השני אחרי שהביסה על לב השרון 76:96. שתי היורדות מליגת העל בשנה שעברה, עירוני נהריה (104:107 על הפועל בארי) ועירוני רמת גן (82:94) סוף סוף יכולות קצת לחייך, עם נצחונות שנתנו להן קצת אוויר לנשימה.

הפועל קרית טבעון - הפועל תל אביב 89:71

אם מישהו היה צריך הוכחה נוספת לזהות הקבוצה הטובה ביותר בליגה הלאומית השנה, הוא קיבל אותה הערב. הקבוצה של שרון אברהמי רשמה ניצחון קליל נוסף, הפעם על הקבוצה שהיתה אחת הטובות ביותר עד כה העונה. האדומים נטלו את ההובלה ברבע השני, כאשר ברבע האחרון עלה הפער של האורחים ליתרון דו-ספרתי, ממנו המארחת החביבה כבר לא הצליחה לחזור. בריאן אוסברי, מי אם לא הוא, הצטיין בהפועל תל אביב עם 28 נקודות, כאשר אדריאן אוטר הוסיף 19 ומתן נאור 16.

אליצור יבנה - הפועל לב השרון 76:96

המארחת השיגה ניצחון מצוין שעזר לה לעלות למקום השני בטבלה, ולפתוח פער של ניצחון מלב השרון בצמרת, לפני המפגש עם נהריה בשבוע הבא. אלעד הופמן הוביל את המנצחים עם 21 נקודות, צפריר וולפר הוסיף 18 למנצחים. 19 נקודות של אינעם עירם לא הספיקו ללב השרון.

מכבי באר יעקב - מ.כ. הבקעה 95:88

הבקעה, שעברה עוד זעזוע השבוע עם לכתו הביתה של עמיר עוזי והחלפתו באבי אשכנזי, קיוותה לחזור עם ניצחון ולמנוע הידרדרות, וזה בדיוק מה שעשו הבחורים מבקעת אונו. רבע שלישי אדיר אל הקבוצה העניק לה יתרון משמעותי, אך בדקות האחרונות באר יעקב, שהשיגה שלושה ניצחונות העונה, חזרה, אך לא הצליחה להסתדר עם משחק גדול של נעם מטלון (23 נקודות), רוב בראון (21) ואיתי גרינבוים (20). ג'וש גומז (23 נקודות) וג'רמיין הול (21) הובילו את קלעי המפסידה.

עירוני רמת גן - אליצור רמלה 84:92

עירוני רמת גן, שעד כה אספה ניצחון אחד בלבד במחזור השני על באר יעקב, הצליחה לחזור למסלול מול הקבוצה שהחליטה על השעיית מאמנה, יניב וייצמן, לאחר שזה לא הגיע לאימון המסכם של הקבוצה. משחק מצוין של אייזיק רוזנפלט (27 נקודות ותשעה ריבאונדים) ויריב יצקן (22) סידרו לרמת גן ניצחון. טל פרסלני וקינה יאנג קלעו 23 נקודות כל אחד לרמלה.

עירוני נהריה - הפועל בארי 104:107 (בהארכה)

ההגנות לא היו ממש במשחק אבל אחרי מותחן בן 45 דקות, נהריה השיגה ניצחון שני כששבוע נוספת היא חוצה את גבול מאה הנקודות אחרי שעשתה זאת גם מול לב השרון. הקבוצות הלכו להארכה אחרי 91:91, כשעדי פרג וג'ייסון ג'ונסון קלעו את הנקודות המכריעות למארחת. ג'ונסון סיים עם 38 נקודות ולא פחות מ-17 ריבאונדים אחרי ערב אדיר, פרג סיים עם 23. אצל המפסידים בלטו אל פישר (28 נקודות) ויותם שירן (25).

אליצור כוכב יאיר/כפר סבא - מכבי הוד השרון 87:105

ניצחון גדול למארחת, שמציגה לראווה את ההתקפה המצוינת שלה שבוע שלישי ברציפות. מאז שפתחה את העונה עם ארבעה הפסדים רצופים יצאה כוכב יאיר לרצף של שלושה נצחונות, והיא בהחלט מסתמנת כאחת הקבוצות החמות בליגה. שלומי הרוש הוביל את המנצחים עם 25 נקודות, 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, כאשר גיל אמיתי הוסיף 20.

במשחק נוסף ניצחה הפועל יקנעם/מגידו 85:93 את הפועל עפולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully