וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 נקודות לאלן אייברסון בבכורה בבשיקטאש

האמריקאי שיחק 24 דקות והחטיא שלשה קריטית בהפסד 94:91 לורסאץ' ביורוקאפ. 13 נקודות לניסים בהפסד נימברוק לקאחסול

לאחר שמועות רבות, משא ומתן מתוקשר ופספוס טיסה מתוקשר לא פחות, פתח הערב (שלישי) אלן אייברסון באופן רשמי את דרכו בבשיקטאש הטורקית. הגארד האמריקאי, שלא הצליח למצוא בקיץ החולף קבוצת NBA שתסכים להמר עליו, עלה בחמישיה של קבוצתו וקלע 15 נקודות בהפסד 94:91 לורסאץ' הסרבית (הקבוצה שהדיחה את גלבוע/גליל ממוקדמות היורוליג) בפתיחת שלב הבתים של היורוקאפ.

אייברסון התכבד בזריקה הראשונה של המשחק, אך לא מצא את הטבעת. גם שתי הזריקות הבאות של האמריקאי יצאו, אלא שההמשך היה טוב יותר. האמריקאי הוותיק נהנה מקו השלוש הקרוב יותר באירופה, דייק שלוש פעמים מחוץ לקשת, וגם הגיע לקו שש פעמים. הסטטיסטיקה המלאה: 15 נקודות (1 מ-6 ל-2, 3 מ-4 ל-3, 4 מ-6 מהעונשין), 3 ריבאונדים, 2 אסיסטים ו-2 איבודים ב-24 דקות.

דקה ו-40 לסיום עוד הובילה בשיקטאש 84:90, אלא שמבול שלשות מדהים של הסרבים סידר להם את הניצחון הדרמטי, כאשר בפיגור 94:91 החטיא אייברסון שלשה שהיתה יכולה לשלוח את המשחק להארכה. מילאן מצ'באן הנפלא הוביל את ורסאץ' עם 17 נקודות ו-15 ריבאונדים.

* במשחק נוסף בבית של הפועל ירושלים ניצחה קאחסול 77:93 את נימברוק של ננו גינצבורג. רבע אחרון מצוין של 25:35 מצד הקבוצה הספרדית הקנה לה את ניצחון החוץ החשוב. לואיס בולוק הוותיק ופול דייויס הובילו את קאחהסול עם 17 נקודות כל אחד. אפיק ניסים שיחק 33 דקות והשיב ב-13 נקודות (5 מ-12 מהשדה) ו-5 אסיסטים. אלס צ'אן הפציץ 29 נקודות שלא הספיקו לצ'כים.

* במשחק הנוסף בבית של גלבוע/גליל ניצחו אריס סלוניקי ושרון דרוקר 75:88 את מאריופול. היוונים נטלו את ההובלה כבר בפתיחה, ולא הביטו אחורה כל הדרך אל הניצחון ששם אותם במקום הראשון של בית 4. פי ג'יי טאקר, אקס הפועל חולון ובני השרון, הוביל את המנצחים עם 28 נקודות, בעוד אקס הפועל ירושלים, ראמל קרי, קלע 22 נקודות לאוקראינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully