וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "לא תמיד הכישרון מנצח"

16.11.2010 / 16:52

מאמן הצעירה מוכן למשחק הידידות מול בלארוס (ד', 17:00, 5) ולא חושש מנבחרת פחות נוצצת. אסולין ומוגרבי יעלו בהתקפה

הנבחרת הצעירה של ישראל סיימה את הכנותיה לקראת משחק הידידות נגד בלארוס מחר (רביעי, 17:00, שידור בספורט 5) באיצטדיון ראשון לציון. מדובר במשחק אימון ראשון עבור השנתון החדש של הצעירה, שמורכב כולו מילידי 1990/1, כאשר מרבית השחקנים הוקפצו מנבחרת הנוער הקודמת.

על פי התרגול הטקטי נראה שהמאמן גיא לוזון יפתח עם סארי פלאח ועדי נמני במרכז ההגנה, כאשר טאלב טואטחה יתופקד כמגן שמאלי ואלי דסה כמגן ימני. סינטאיהו סלליק ומוחמד כליבאת יפתחו בקישור, כאשר גיא אסולין ופיראס מוגרבי יפתחו בהתקפה.

"אני עדיין לא מתרגש, אולי זה יגיע לפני המשחק" אמר לוזון. "תמיד ידברו עליי בגלל שם המשפחה שלי, לטוב ולרע, אבל כבר התרגלתי לזה אז אתם יכולים להמשיך לדבר, אני רגוע. מבחינתי ברור שזה הזמן הנכון עבורי לאמן את הצעירה ואם אני אתעסק או אחשוב על מה שאומרים, אני לא אוכל לייצר תוצאות ולא אוכל להצליח. אני בנאדם שצריך להתרכז רק בעבודה ואימונים ואני נותן לאחרים להתעסק בשאר".

לוזון התייחס להכנה לקראת בלארוס, ואמר: "זו לא הייתה הכנה אידיאלית, היו לנו רק שלושה אימונים, אבל זה מה שיש. ההכנה הקצרה לא תשמש עבורנו כאליבי או תירוץ לתוצאה כזו או אחרת. צריך לזכור שבלארוס זו נבחרת שרצה כבר ארבע שנים, היא עלתה לאליפות אירופה ונמצאת בין שמונה הטובות ביבשת, כך שגם העובדה הזו לא צריכה להפחיד אותנו. אנחנו צריכים להסתכל על היריב בגובה העיניים ולנצח אותו, אני תמיד מאמין בעצמי ובשחקנים שלי, בטח כשהם לובשים את חולצת הנבחרת. אני מאמין שהנבחרת וגם אנחנו כעם מסוגלים להכל".

לוזון: "הבוגרת זה לא עניין שלי. מבחינתי שפרננדז יהיה כאן עוד עשר שנים"

לוזון יודע שהשנתון הנוכחי מוכשר פחות מהנבחרת הנוצצת שסיימה את תפקידה: "לא תמיד הכישרון מנצח, יכול להיות שהשנתון הזה ירצה יותר ויהיה נחוש יותר, ויאמין בעצמו יותר אז הוא יצליח. כרגע אלה הטובים ביותר שיש בשנתון הזה, יש לנו זמן עד מרץ למשחק הרשמי שלנו, ורק הטובים ביותר יהיו כאן".

המאמן נשאל אם באליפות אירופה הבאה ישראל תגיע בשל העובדה כי היא עשויה לארח את הטורניר או בשל העובדה שמגיע לה לעשות זאת, והשיב: "מי יודע? אם ניבחר לארח אז נהיה שם בכל מקרה ואם לא, אז נדאג להיות שם. היינו כבר באליפות אירופה ואם עשו את זה פעם אחת סימן שזה אפשרי ואם זה אפשרי אז צריך לעשות את זה שוב. המטרה היחידה במשחק ברביעי היא ניצחון. רק ניצחון".

לוזון נשאל לגבי המטרות אחרי היורו והאם תפקיד מאמן הבוגרת קורץ לו והוסיף: "קודם שנעלה. לגבי הבוגרת זה לא עניין שלי, כרגע הראש שלי בכך שהנבחרת הצעירה תצליח. אני מאחל ללואיס פרננדז ולנבחרת את כל ההצלחה שבעולם ומבחינתי שיהיה כאן עוד עשר שנים".

הרכב משוער: בוריס קליימן, אלי דסה, עדי נמני, סארי פלאח, טאלב טואטחה, חסן אבו זייד, ניר ביטון, סינטאיהו סלליק, מוחמד כליבאת, גיא אסולין, פיראס מוגרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully