וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס ייעדר חודשיים מהמגרשים

מכת הפציעות ממשיכה לדלל את הסגל של צ'לסי, גם ג'ון טרי עשוי להיעדר תקופה ארוכה. רובר פירס מצטרף לאסטון וילה

מכת פציעות יוצאת דופן ממשיכות לדלל את סגל צ'לסי ולאיים על המשך העונה של הדאבליסטית. הערב (שלישי) נודע כי הבלם אלכס ייעדר חודשיים מהמגרשים מאחר והוא זקוק לניתוח בברכו. בעקבות הפציעה, אלכס הוצא מסגל ברזיל למשחק הידידות מול ארגנטינה ובדיקה שעבר גילתה כי הוא ייאלץ להסתדר תקופה ארוכה.

הפציעה של אלכס מצטרפת לזו של ג'ון טרי, שעל פי דיווחים עשוי להיעדר מספר חודשים. מקור בקבוצה התייחס לפציעתו של קפטן הקבוצה ג'ון טרי, שגרמה לו להיעדר מהתבוסה 3:0 לסנדרלנד ביום ראשון. "זה יכול לקחת חודשים עד שהוא ישוב לשחק, אבל זו תחזית פסימית. אנחנו לא יודעים מה עוצמת הכאב ולא יכולים לטפל בפציעה עד שלא נעלה על מקור הכאב".

טרי עצמו הודה שהוא פשוט לא היה מסוגל יותר לשחק בשל כאבים שהטרידו אותו כבר מסוף העונה שעברה. "אני נמצא בנקודה בה אני לא יכול להמשיך יותר לסחוב את הכאבים", אמר טרי, "הצלחתי להסתדר עד עכשיו מפני שהאדרנלין סחב אותי והעלים ממני את הכאב. עכשיו אני בקושי מצליח להירדם אחרי משחקים. אני יודע שלא אשחק מול בירמינגהאם בשבת הקרובה ומעבר לכך אין לי מושג מה יקרה".

המשמעות היא שכרגע הבלם הבכיר היחיד בסגל הוא ברניסלב איבנוביץ', כאשר במהלך ההפסד לסנדרלנד פתח לצידו במרכז ההגנה המגן פאולו פריירה. מלבדם, האופציה היחידה של קרלו אנצ'לוטי היא ההולנדי הצעיר ג'פרי בומה.

רובר פירס מצטרף לאסטון וילה

אסטון וילה אישרה הערב באתר הרשמי של המועדון את השמועות על הצטרפותו של רובר פירס. הקשר הצרפתי בן ה-37, ששוחרר הקיץ מויאריאל, יחתום בקבוצה מבירמינגהאם בהמשך השבוע ויגיע לקדנציה שנייה בפרמיירליג אחרי שבילה שש שנים במדי ארסנל, במדיה התאמן בשבועות האחרונים על מנת לשמור על כושר משחק.

הקבוצה של ז'ראר הוייה החליטה להמר על הקשר המזדקן בעקבות מכת הפציעות ממנה היא סובלת, כשג'ון קארו, אמיל הסקי, סטיליאן פטרוב, נייג'ל ראו קוקר וסטיבן סידוול עדיין מושבתים. "השילוב מושלם", אמר עוזר מאמן הקבוצה גארי מקאליסטר. "אני בטוח שהוא יגיע לאימונים בכושר טוב, ובהחלט מדובר בשחקן שכולם יכולים ללמוד ממנו לאור כל ההישגים שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully