וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביליץ': "כל תוצאה מלבד ניצחון תהיה כישלון"

מאמן קרואטיה מסמן מטרות ברורות לפני המפגש עם מלטה (ד', 18:30), שיכול להעלות את הנבחרת לראשות הבית הישראלי

למרות שברחבי אירופה נערכים משחקי ידידות, יש כאלה שמשחקים על הדבר האמיתי, כששתי נבחרות כאלה הן קרואטיה ומלטה. השתיים ישלימו את המחזור הרביעי במוקדמות היורו, כששחקניו של סלאבן ביליץ' יארחו את היריבה באיצטדיון מקסימיר בזאגרב ויוכלו לכבוש את המקום הראשון אם ינצחו את המשחק, שעל הנייר נחשב לקל ביותר בקמפיין.

קרואטיה מגיעה למשחק אחרי הניצחון בחודש אוקטובר על ישראל 1:2 והמעידה היחידה שלה הייתה מול יוון, מולה היא סיימה ב-0:0. מלטה, לעומתה, עדיין לא אספה נקודות והיא מדורגת אחרונה בבית ו' עם מאזן של שער זכות אחד (מול ישראל) ושש ספיגות. אגב, המפגש האחרון בין שתי הנבחרות היה לפני חמש שנים, אז מלטה הצליחה להוציא נקודה וסיימה ב-1:1 בבית.

"כל תוצאה מלבד ניצחון יהיה כישלון", הבהיר ביליץ' את יחסי הכוחות לפני המשחק. "האוהדים הקרואטים לא רק רוצים ניצחונות אלא כדורגל יפה, וזה לא משנה מי היריבה שעומדת מולה. העלנו את הרף לרף גבוה מאוד ואנחנו צריכים לשמור על הסטנדרט שהעמדנו. אם ננצח את מלטה, נעלה לראשות הבית, אבל זה לא אומר שאנחנו מתקרבים ליורו 2012, אבל זה שם אותנו בכיוון הנכון".

מלאדן פטריץ', שחקנה של המבורג, התייחס במסיבת העיתונאים לרעב שעימו מגיעה הנבחרת אחרי שזו החמיצה את המונדיאל האחרון. "האכזבה מהגביע העולמי עשתה אותנו רעבים יותר לעלות לאליפות אירופה", אמר השחקן. "עם הנבחרת שיש לנו, אנחנו מצפים להיות בטורניר גדול. זו המטרה שנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully