וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יוון רוצה את דייויד בלאט כמאמנה

התקשורת היוונית טוענת כי שני הצדדים הביעו הסכמה להתקשרות, אך לא דיברו על כסף. בלאט מכחיש: "אין מו"מ"

כלי תקשורת ביוון מדווחים היום שדייויד בלאט עשוי להתמנות למאמן נבחרת יוון. על פי הדיווח, ג'ורג' וסילקופולוס וההתאחדות היוונית רוצים לראות את הישראלי על הקווים כאשר בלאט הביע הסכמה עקרונית למהלך, אך עדיין לא דן בתנאיו הכספיים. אם בלאט יגיע ליוון, הוא יחליף את יונאס קזלאוסקאס הליטאי שהוביל את הנבחרת למקום השלישי באליפות אירופה ב-2009 ולמקום ה-11 באליפות העולם האחרונה.

בהתאחדות החליטו כבר לפני אליפות העולם לא לחדש את חוזהו של הליטאי ותרו אחרי מאמן בכיר שיחליפו. שמו של בלאט עלה כבר בקיץ, אך אז אירעה תקרית במהלכה בלאט, כמאמן נבחרת רוסיה, תקף את שחקני יוון והאשימם שהפסידו לרוסיה בכוונה במהלך שלב הבתים באליפות וזאת על מנת להימנע ממפגש מאוחר מול ספרד החזקה. אחרי שהיוונים התקררו מהמתפקה, בלאט שב להיות המועמד המוביל לתפקיד.

על פי הדיווח, כבר לפני מספר שבועות נערכו שיחות ראשונות בין הצדדים ושניהם מעוניינים בהתקשורת. ביוון מדווחים עוד כי בלאט טרם דן עם וסילקופולוס על תנאיו הכספיים ויעשה זאת רק בחודש הבא, אחרי שיסיים רשמית את תפקידו כמאמן נבחרת רוסיה.

בלאט מסר בתגובה: "אני לא מבין מאיפה השמועות. אין סיכום ואין מו"מ. אני מאמן רוסיה, מחמיא לי שחושבים כך ביוון, אבל אין בזה אמת. לא דיברתי עם איש מיוון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully