וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: גלבוע/גליל ניצחה את 83:92 את סדויטה זאגרב

האלופה, שלא בולטת בליגה, הסתדרה מול הקרואטים והשיגה ניצחון ראשון ביורוקאפ 83:92. ווילקרסון ומקלינטון הצטיינו

למרות שבליגה היא עדיין לא פוגעת, האלופה הישראלית, הפועל גלבוע/גליל עליון הוכיחה שלפחות כשמדובר במשחק במסגרת אירופית, יש לה מה לתת. גלבוע/גליל של ליאור ליובין ניצחה במשחקה הראשון ביורוקאפ 83:92 את סדויה זאגרב אחרי שהובילה במרבית שלבי המשחק ונהנתה ממשחק קבוצתי מצוין של ג'ק מקלינטון (18 נקודות) ודגן יבזורי (16 נקודות) בדרך לניצחון הראשון. כזכור, גלבוע/גליל נשרה למפעל אחרי שלא הצליחה לעבור את מוקדמות היורוליג, אבל בינתיים נראה שהמפעל הזה הולם אותה הרבה יותר.

גלבוע/גליל הופיעה למשחק אחרי עוד הפסד ליגה למכבי ראשון לציון, אבל מהר מאוד נכנסה לעניינים בקרואטיה והצליחה להשתלט על המשחק. דגן יבזורי הפגיז ארבע שלשות ברבע השני והצעיד את קבוצתו ליתרון 39:49 במחצית. הקרואטים עשו קולות של חזרה במיוחד כשהרוויה קובאצ'ביץ' היה הבולט אצל המארחים, אבל למרות שהפער צומק לחמש בפתיחת הרבע האחרון, גלבוע/גליל ידעה לסיים את זה.

מהלך המשחק

זאגרב עלתה עם דונטה דרייפר, רוברט טרוחה, ורדאן ווקוסיץ', ודראן פרינץ' וקורסלי אדוארדס. גלבוע/גליל פתחה בחמישייה עם ג'ק מקלינטון, גל מקל, רודני גרין, עידו קוז'יקרו וטיילר ווילקרסון.

מקלינטון היה זה שקלע את הנקודות הראשונות במשחק, אבל מיד הגיעה תגובה של המארחים שעלו ל-2:6 מהיר. גלבוע/גליל התעוררה כשווילקרסון הפגיז שלשה והטבעה של גרין העבירו את היתרון לאורחים. מכאן השליטה עברה לאלופה הישראלית, כשמקלינטון הלך לקו וצלף שלשה, כשעוד שתיים של קרטר סידרו יתרון 14:22, ואל סיום הרבע ירדה גלבוע/גליל ביתרון 17:22.

שלשה של רודז מזאגרב בתחילת הרבע השני קירבה את האורחים לשתיים, אבל מקלינטון ודגן יבזורי הפגיזו בשלשות משלהם ועלו ל-20:28. יבזורי המשיך עם הדקות הטובות שלו על הפרקט כשעוד שלוש שלשות שלו השאירו את זאגרב מאחור בעוד גלבוע/גליל עברה להוליך בהפרש דו ספרתי. בדקות האלה ורדאן ווקוסיץ' היה השחקן הדומיננטי היחיד אצל זאגרב, שנראתה אבודה למול ההתקפה של גלבוע/גליל, וירדה בפיגור עשר 49:39 להפסקה.

הרבע השלישי נפתח עם נקודות של קובאצ'ביץ', אך מקלינטון הגיב מיד עם עוד שלשה, כשגם גל מקל הצליח לתת את הטון עם חמש נקודות רצופות (ועוד שלשה לגלבוע/גליל). אלא שדווקא אז אדוארדס ודרייפר החלו בקאמבק שנמשך עד הורדה ל-61:53 באמצע הרבע, כשעד סיום הרבע קובאצ'ביץ' הפגיז והשאיר את הפער על שמונה, 61:67 לגלבוע/גליל.

הרבע האחרון נפתח עם הטבעה של קרטר, אבל ווקוסיץ' לא ויתר והחזיר עם שלשה. כשנראה היה שסדויטה זאגרב חוזרת, מקלינטון צלף שלשה שהעלתה את ההפרש בחזרה לשמונה ורודני גרין המשיך את השליטה שלו מתחת לסל. האורחים החלו לתפוס ביטחון כשמקל קלע ארבע נקודות רצופות והחזיר את הפער לדו ספרתי שלוש דקות לסיום. קרטר המשיך לתרום, מקל נתן את התפוקה מהקו ולקרואטים לא היו פתרונות והם ירדו מנוצחים 92:83.

סטטיסטיקה

קלעו לגלבוע/גליל עליון: ג'ק מקלינטון 18 (4 מ-7 ל-3), דגן יבזורי 16 (4 מ-8 ל-3), טיילר ווילקרסון 15, גל מקל 11 (7 אסיסטים), רודני גרין 11 (9 ריבאונדים, 8 אסיסטים), עידו קוז'יקרו 4, אבישי גורדון 2.

הרבו לסדויטה זאגרב: הרוויה קובאצ'ביץ' 16, ורדאן ווקוסיץ' 15, קורסלי אדוארדס 14.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully