וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מי ייפגע הפעם מהרוטציה?

16.11.2010 / 16:49

בצוות המקצועי מתכוונים לבצע שינוי לקראת ק"ש: סטרול צפוי לרדת לספסל, התלבטות לגבי מדוניאנין. ייני סובב את הקרסול

מכבי תל אביב ערכה היום (שלישי) אימון בסגל חסר מאוד לקראת משחק הצמרת נגד המוליכה עירוני קרית שמונה בשבת בבלומפילד. במועדון מודעים לחשיבות המשחק נגד הקבוצה מהצפון, כאשר אחרי ההפסד לעכו בשבת (3:1) יודעים בקרית שלום שכישלון נוסף עשוי להביא לכדור שלג שאף אחד לא רוצה בו. בצוות המקצועי כבר החלו לחשוב על שינויים בהרכב הקבוצה כבר במשחק הקרוב. בשלב זה, עדיין לא ברור מי משחקני ההרכב שפתח ישלם את מחיר כישלון.

מהאימון היום חסרו שחקני הנבחרות השונות, כאשר מאור בוזגלו וגל אלברמן נטלו חלק באימון הנבחרת הבוגרת שמתכוננת למשחק הידידות נגד איסלנד ושלושת הזרים, האריס מדוניאנין (בוסניה), סאבו פאביצ'ביץ' (מונטנגרו) ודימיטאר רנגלוב (בולגריה) המריאו לאירופה בכדי להצטרף למחנות האימון של נבחרותיהם שמשחקות גם הן השבוע במשחקי ידידות ברחבי היבשת. בנוסף לחמישה, נפצע הקשר שרן ייני ונטש את האימון. ייני סובב את קרסולו וטופל על ידי הצוות הרפואי ורק מחר יתברר מצבו.

חסרונם של שחקני הנבחרות מנע מהצוות המקצועי לתרגל הרכב לקראת שבת, אולם ברור שיהיו שינויי מערך ושינויים בהרכב. פאביצ'ביץ' צפוי לחזור לעמדת הבלם לצידו של ניבאלדו, הן בשל האכזבה מיכולתו כמגן ימני והן בשל היכולת הדלה שהפגין אבי סטרול, שמתקשה לשחזר את יכולתו מלפני הפציעה.

שחקן נוסף שספג ביקורות הוא מדוניאנין, שנמצא בירידה תלולה בכושרו בשבועות האחרונים ולא מצליח לספק את הסחורה כשגם יכולת הכיבוש שלו נמצאת בירידה. במועדון מאוכזבים מהתנהלות השחקן שמגלה חוסר חשק ובצוות המקצועי עדיין לא התקבלה ההחלטה האם להורידו לספסל אותו נגד קרית שמונה או לתת לו הזדמנות נוספת להוכיח את יכולתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully