וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בווסטהאם מבטיחים: "האצבע שלנו לא על ההדק"

קארן בריידי, סגנית נשיא ווסטהאם, הצהירה כי פיטוריו של גרנט אינם על הפרק: "יש לנו אמונה באנשים שמנהלים את הקבוצה כי אנחנו שמנו אותם שם"

בשבועות האחרונים עסקה התקשורת האנגלית לא מעט במעמדו של אברהם גרנט בווסטהאם ובשאלה מתי תפוג סבלנותם של צמד הבעלים, דייויד גולד ודייויד סאליבן. היום (שלישי), הודיעה סגנית הנשיא קארן בריידי שוב כי פיטורים אינם עומדים על הפרק באפטון פארק. זאת, למרות שהקבוצה השיגה רק 9 נקודות ב-13 המחזורים הראשונים והיא נועלת את הטבלה.

"כשמקבלים החלטה גדולה וחשובה להחליף מאמן צריך לקחת הרבה דברים בחשבון", אמרה בריידי ל"סקיי". "חשבנו הרבה לפני המינוי של אברהם ואני יכולה להבטיח שהאצבע לא על ההדק".

בריידי המשיכה להתייחס למצב הקשה של הקבוצה: "אנחנו לא משיגים תוצאות טובות והטבלה לא משקרת, אבל נעשה הכל כדי לתמוך בגרנט. כולם צריכים להתאזר בסבלנות. יש לנו אמונה באנשים שמנהלים את הקבוצה כי אנחנו שמנו אותם שם. ניתן לגרנט זמן ומרחב פעולה".

בריידי נשאלה האם תגיע נקודה בה הסבלנות תגיע לקיצה וענתה: "לא נמהר להחלטה כזו. ההיסטוריה שלנו בבירמינגהאם מלמדת שתמיד תמכנו במאמן. אנחנו מרוכזים רק במאמן שלנו ובאיך אנחנו יכולים לעזור לו לחלץ את הקבוצה מהמקום האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully