וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס: נדאל בבית עם דג'וקוביץ', ברדיך ורודיק

הגרלת הבתים של הטורניר היוקרתי בלונדון קבעה כי בבית ב' ייפגשו רוג'ר פדרר, רובין סודרלינג, אנדי מארי ודויד פרר

הגרלת הבתים בטורניר המאסטרס נערכה היום (שלישי) בלונדון. שמונת שחקני היחידים הוגרלו לשני בתים. המדורג מספר אחת בעולם רפאל נדאל, שהגיע בעבר פעמיים ברציפות לחצי הגמר (2006 ו-2007). הוגרל לבית א', יחד עם נובאק דג'וקוביץ' הסרבי המדורג במקום השלישי בעולם, שזכה לפני שנתיים בטורניר היוקרתי, תומאס ברדיך הצ'כי המסוכן (6) ואנדי רודיק האמריקני, שנכנס ברגע האחרון לטורניר בשנה השמינית ברציפות.

גם בית ב' יהיה מסקרן במיוחד, כשלצידו של המדורג 2 בעולם, רוג'ר פדרר, שזכה בארבעה תארים בחמש שנים בין 2003-2007. יחד איתו ישחק רובין סודרלינג, שזכה בתחילת השבוע לראשונה בקריירה שלו בטורניר מסבב המאסטרס, כשניצח את גאל מונפיס בגמר פאריס. שחקן מסקרן נוסף שישחק בבית ב' הוא אנדי מארי הבריטי, שינסה לנצל את הקהל הביתי כדי לעבור את שלב הבתים לאחר שבשנתיים האחרונות לא הצליח לעשות את זה בגלל הפרש של משחקון אחד בכל פעם. ישלים את הבית הזה דויד פרר הספרדי, שנמצא בכושר מצוין מאז אליפות ארצות הברית ותמיד מקשה על יריבים גדולים.

בית א': רפאל נדאל (1), נובאק דג'וקוביץ' (2), תומאס ברדיך (6) ואנדי רודיק (8).

בית ב': רוג'ר פדרר (2), רובין סודרלינג (4), אנדי מארי (5) ודויד פרר (7)

טורניר המאסטרס, שייערך השנה בפעם השנייה בבירה האנגלית, הוא הטורניר שנועל את השנה בסבב ה-ATP ופחות בחשיבותו רק מטורניר הגרנד סלאם. שמונת השחקנים המדורגים בשמונת המקומות הראשונים בעולם מחולקים לשני בתים, כשכולם משחקים מול כולם בכל בית (שלושה משחקים לכל טניסאי) ושניים עולים מכל אחד מהם לחצי הגמר. העלייה נקבעת על פי יחס ניצחונות ואם יש צורך אפילו מערכות ויחס משחקונים. הזוכה בטורניר היוקרתי ייקח לא פחות מ-1,500 נקודות דירוג (לעומת 2,000 בגרנד סלאם) וסך הפרסים שיחולקו הוא 2.3 מיליון ליש"ט.

זוגות, בית א': בוב ומייק בריאן (ארה"ב), לוקאס דלוהי (צ'כיה) ולאנדר פאאס (הודו), מאריוש פירשטנברג ומרקין מטקובסקי (פולין), יורגן מלצר (אוסטריה) ופיליפ פצשנר (גרמניה).

בית ב': דניאל נסטור (קנדה) וננאד זימוניץ' (סרביה), לוקאש קובוט (פולין) ואוליבר מראש (אוסטריה), מאהש בופאטי ומקס מירני (בלארוס), ווסלי מודי (דרא"פ) ודיק נורמן (בלגיה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully