וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצר: "שווינשטייגר חייב להישאר בבאיירן מינכן"

כוכב העבר מצטרף לרשימה של יועצים, שהמליצו לשחקן נבחרת גרמניה להישאר באלופה: "ההתקדמות שלו פשוט סנסציונית"

כוכב העבר גינטר נצר ידוע כאחד המבקרים החריפים ביותר בגרמניה, שלא נוטה להחמיא יותר מדי, אך כנראה שיש קונצנזוסים כל כך גדולים שאפילו הוא מסכים ליישר איתם קו. היום (שלישי) כתב שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך וריאל מדריד לשעבר, שהיה מהשחקנים הבולטים של נבחרת גרמניה בזכייתה במונדיאל 1974, טור בו קרא לבסטיאן שווינשטייגר להישאר בבאיירן מינכן. כזכור, קשר נבחרת גרמניה בן ה-26 החליט לאחרונה לדחות את החלטתו לגבי הארכת החוזה בדאבליסטית הגרמנית, כשברקע התעניינות גוברת מצד ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד ואינטר.

"אין שום ספק שבאיירן מינכן זה אחד משלושת המועדונים הכי גדולים בעולם", טען נצר, שהצטרף בקריאתו למיכאל באלאק, פיליפ לאהם, קרל היינץ רומניגה ופרנץ בקנבאור, "יש לשווינשטייגר מאמן טוב מאוד והוא משחק כדורגל כמו שהוא לא שיחק בחיים שלו. מה עוד שהוא זוכה להערכה גדולה בבאיירן, ואם יישאר זה אפילו יגביר את האהדה כלפיו. אין ספק שהוא עומד לפני החלטה קשה במיוחד. אם יחליט לעזוב את באיירן הוא למעשה ייקח צעד לכיוון שהוא לא מכיר. אם הוא היה שואל אותי, הייתי אומר לו להישאר בבאיירן".

כמו כן, נצר החמיא גם ליכולת של שווינשטייגר שהיה אחד מהמצטיינים במונדיאל 2010 בדרום אפריקה. "ההתקדמות שהוא עשה היא פשוט סנסציונלית", הפליג בשבחיו נצר, "גם מבחינה אישית וגם בכדורגל. לואן חאל מגיעה מילה טובה על ההתקדמות הזו, הוא שינה לו תפקוד על המגרש, וזה עזר לו מאוד. עכשיו שווינשטייגר יכול לשחק בשתיים או שלוש עמדות שונות על המגרש וזה נפלא. אני מאוד נרגש מהיכולות שלי עד כה העונה וממה שהוא הפך להיות.

"חייבים להסתכל עליו מול לוקאס פודולסקי, מאז המונדיאל ב-2006. שניהם נהנו ובילו בעיקר וזה גם מה שהם רצו לעשות, אבל שווינשטייגר פשוט החליט בשלב מסוים שהוא לא רוצה רק לבלות, אלא גם להתקדם. הוא בחור רציני מאוד, בעל אישיות רצינית והפך להיות אחד מהשחקנים הגדולים אי פעם. אפשר לראות שהוא התבגר גם מהצורה בה הוא מדבר בראיונות שהוא מעניק היום, ששונה לחלוטין מהצורה בה הוא דיבר לפני שנתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully