וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו די קאניו עשוי להצטרף לווסטהאם

על פי דיווח ב"דייל מייל", הפטישים שוקלים לפנות לכוכב העבר כדי שיסייע לצוות המקצועי. טרי עלול להיעדר מספר חודשים

אומרים שהגלגל מסתובב, פעם אתה למטה ופעם למעלה. כנראה שאברהם גרנט מתחיל להבין עכשיו שמה שאתה עושה עלול לחזור אליך בעתיד. לאחר שמונה למנהל הטכני של צ'לסי ובסופו של דבר החליף את המנג'ר ז'וזה מוריניו ולאחר מכן עשה את אותו הדבר עם פול הארט בפורטסמות, נראה שבווסטהאם מחפשים לעשות את אותו הדבר. רק שהפעם הישראלי יהיה בצד השני. על פי דיווח ב"דיילי מייל", הפטישים שוקלים להחזיר הביתה את אחד מהסמלים הגדולים של המועדון ושחקן העבר, פאולו די קאניו.

הפעם מעוניינים במועדון להחזיר את די קאניו על מנת שיסייע לגרנט להוציא את הקבוצה מהמשבר הקשה בו היא נמצאת (מקום אחרון עם תשע נקודות בלבד לאחר 13 מחזורים). די קאניו בן ה-42, שכבש 48 שערים ב-118 הופעות במועדון בין השנים 1999-2003, עובר בימים אלה קורס פרו, במהלכו עבר השתלמות גם אצל מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו ובנוסף משמש כפרשן בטלויזיה האיטלקית.

למרות ההסכמה העקרונית שהביע די קאניו, הבהירו מקורביו שהוא לא יצטרף לווסטהאם ללא הסכמתו של גרנט. "פאולו תמיד אמר שהוא ישמח לחזור להיות מעורב בווסטהאם וזה נשאר כך גם במקרה הזה", אמרו מקורביו, "אם הוא יקבל הצעה מווסטהאם, הוא יישב ויקשיב, אבל הוא לא יעשה שום דבר שיערער את מעמדו של המנג'ר הנוכחי והצוות שלו. אם גרנט והצוות היו מוצאים תפקיד לפאולו במועדון והיו חושבים שהוא יכול לעזור הוא בהחלט היה שוקל את זה".

גרנט עצמו הודה שהמצב של ווסטהאם הולך ונעשה קשה יותר ויותר אחרי ה-0:0 מול בלקפול בשבת האחרונה, מה שהיה המשחק השביעי ברציפות ללא ניצחון עבור הקבוצה שלו. "כמובן שזה גם עניין פסיכולוגי, אבל כשיש לך בעיות פסיכולוגיות אתה לא יכול לשחק כמו שאנחנו שיחקנו מול בלקפול. אנחנו צריכים להשתפר, אבל עשינו כמה דברים יפים. אנחנו ננצח משחקים". בשבת הקרובה תצא ווסטהאם למשחק חוץ קשה באנפילד מול ליברפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully