וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבול בניחוח לטיני

פינת "לפנינו המבול" במקצב לטיני עם הסופרקלאסיקו מארגנטינה, ספרד נגד פורטוגל וצ'ילה שמארחת את אורוגוואי

פינת "לפנינו המבול", בה אנחנו ממשיכים לאתר את המשחקים שיניבו כמות שערים נכבדת, מגיעה אליכם הפעם במתכונת מעט שונה. למרות אחוזי הצלחה נמוכים בפינה הקודמת, אנחנו לוקחים על עצמנו את האתגר ומגבירים את רמת הקושי. הפעם, אנחנו לא רק מנסים לנחש את כמות השערים, אלא גם מהמרים על התוצאה המדויקת במסגרת ווינר-מאצ'. המסע הלטיני שלנו מתחיל בסופרקלאסיקו בין בוקה ג'וניורס לריבר פלייט ביום שלישי, ממשיך במשחק הידידות בין ספרד לפורטוגל ברביעי ומסתיים בקרב דרום אמריקאי בין צ'ילה לאורוגוואי.

משחק מספר 2 במאצ' (שלישי): ריבר פלייט - בוקה ג'וניורס

שתי הגדולות של בואנוס איירס מגיעות למשחק במצב רע במיוחד. בוקה רק במקום ה-15 עם 17 נקודות מ-13 משחקים. ריבר, אחרי פיטורי המאמן אנחל קאפה, לא ניצחה כבר שבעה משחקים והיא במקום ה-12 עם נקודה אחת יותר. אגב, ריבר לא ניצחה בחמשת משחקי הדרבי האחרונים מאז אוקטובר 2007 (שלושה הפסדים ושתי תוצאות תיקו).

שתי הקבוצות לא מרבות העונה לכבוש. בוקה כבשה 16 שערים ואילו ריבר הסתפקה ב-13 בלבד. כאשר שתיהן במשבר ונראות רע ולאור התוצאות האחרונות, אנחנו מהמרים על שוויון ותוצאה נמוכה. 0:0 ייתן לכם יחס של פי 6, אבל אנחנו מהמרים על 1:1.

ההימור: 1:1, 5:00

משחק מספר 61 בליין (רביעי) אנדר/אובר שערים (2-3) פורטוגל - ספרד 2.80, 1.80, 3.00

כאן אנחנו חוזרים להימור הרגיל של אנדר/אובר שערים. להזכירכם, סימון 1 משמעו פחות משני שערים, X משמעו שניים או שלושה ואילו סימון 2 משמעו יותר מארבעה שערים במשחק.

שתי היריבות נפגשות לראשונה מאז שמינית גמר המונדיאל, אז ניצחה ספרד 0:1 הודות לשער של דויד וייה. הפעם על אדמת פורטוגל, החבורה של פאולו בנטו תחפש נקמה בשכנתה.

שני המאמנים זימנו סגלים חזקים להתמודדות כשכריסטיאנו רונאלדו ונאני יפתחו אצל המארחת. פורטוגל כבשה שתי שלישיות בשני משחקיה האחרונים בקמפיין מוקדמות יורו 2012. גם ספרד אוהבת לשחק פתוח ולכבוש. לאור האווירה הידידותית והרגועה ועומס הכישרון על הדשא, אנחנו חוזים הרבה שערים.

ההימור: 2.

משחק מספר 10 במאצ' (חמישי): צ'ילה - אורוגוואי

שתי נבחרת שהותירו רושם מצוין במונדיאל נפגשות למשחק ידידות שעשוי להיות האחרון של מאמן המארחת, מרסלו ביילסה, בתפקיד. השתיים, אגב, ייפגשו בשנה הבאה בקופה אמריקה לאחר שהוגרלו לאותו הבית. צ'ילה לא הפסידה משחק בית בכל המסגרות למעלה משנתיים, כאשר האחרונה שעשתה זאת הייתה ברזיל (0:3).

אורוגוואי ניצחה את שלושת משחקי ההכנה האחרונים שלה מאז המונדיאל, אבל היה זה נגד יריבות חלשות כמו אנגולה, אינדונזיה וסין. המאמן אוסקר טבארז זימן למשחק את הכוכבים לואיס סוארז ודייגו פורלאן. גם ביילסה לא נתן מנוחה לכוכבים הגדולים. לפיכך, אנחנו הולכים עם הסטטיסטיקה של צ'ילה במשחקי הבית.

ההימור: 1:2 לצ'ילה 6.50

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully