וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל חוץ מידידות

פינת על הסכין עם ברזיל וארגנטינה שנפגשות למשחק ידידות טעון ואנחנו מנסים לגלות: מי יכבוש את השער הראשון במשחק?

פינת "על הסכין", שמנסה מדי שבוע לאתר עבורכם את הסוס המנצח שעליו יש לשים את הכסף, מגיעה הפעם במתכונת שונה. ברביעי, ברזיל וארגנטינה נפגשות למשחק ידידות מלא אמוציות בקטאר ואנחנו מהמרים מי, אם בכלל, יכבוש את השער הראשון במשחק במסגרת ווינר-מאצ'. בחמישי, מכבי תל אביב שבה ליד אליהו במסגרת היורוליג למשחק בית נגד פרוקום גדיניה ואנחנו מנסים להכריע מי יקלע יותר בדו קרב - צ'אק אידסון או ג'רמי פארגו.

משחק מספר 3 במאצ' (רביעי): ארגנטינה - ברזיל - מבקיע ראשון

המשחק בין ברזיל לארגנטינה, גם במסגרת ידידותית, הוא מפגש בין שני עולמות. קלאסיקה במיטבה וקרב ענקים בין שתיים שלא יהיו מוכנות לוותר. כל מה שנותר לכם להחליט הוא איזה שחקן יכבוש את השער הראשון במשחק. היחסים נהדרים. לדוגמא, שער ראשון של לאונל מסי יקנה לכם יחס של 3.70, שער של הבלם הברזילאי טיאגו סילבה כבר יהיה שווה לכם יחס של פי 25.

נתחיל בקצת עובדות יבשות. הניצחון האחרון של ארגנטינה על ברזיל היה בחודש יוני 2005 (1:3), במסגרת מוקדמות המונדיאל בגרמניה. אז, כבש הרנן קרספו את השער הראשון. מאז התקיימו ארבעה משחקים עם שלושה ניצחונות לברזיל ותיקו מאופס אחד.

בשתי הנבחרות יעמדו על הקווים מאמנים חדשים: סרחיו באטיסטה ומאנו מנזס. בארגנטינה יחסרו קרלוס טבז ודייגו מיליטו שלא כשירים ולכן לאונל מסי וגונזאלו היגואין יפתחו בחוד. ברזיל תופיע ללא פאטו הפצוע כאשר ילד הפלא ניימאר אמור לפתוח יחד עם רונאלדיניו ששב לסגל. האלביסלסטה שלחו למשחק סגל מעט בכיר יותר ואנחנו הולכים על שער ארגנטינאי ראשון. מכיוון שמסי ימשוך את מרבית תשומת הלב, ההימור הוא שהשער הראשון יגיע משותפו לחוד, היגואין, שכבש בראשון במדי ריאל מדריד.

ההימור: גונזאלו היגואין 4.70

משחק מספר 74 בליין: צ'אק איידסון (1+) - ג'רמי פארגו 1.85, 7.00, 1.85

אחרי שני ניצחונות החוץ הגדולים בבלגרד ובמוסקבה, הצהובים פוגשים ביד אליהו את הקבוצה הפולנית, החלשה בבית, שהפסידה בכל משחקיה ביורוליג עד כה. מכבי פייבוריטית ברורה לניצחון מול פרוקום ושני הגארדים מתייצבים ראש בראש.

סטטיסטית, ארבעת משחקי העונה ביורוליג מצביעים על יתרון לאידסון בנקודות (10.3 בממוצע לעומת 8.5) ובדקות (29:50, לעומת 25:30). פארגו היה חלש מאוד במשחק הבית מול ז'לגיריס ובוודאי ירצה לתת הצגה מול הקהל הביתי. אידסון שומר על יציבות ונראה מצוין העונה, אבל הפעם אנחנו הולכים עם הרכז שהגיע מהגליל.

ההימור: 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully