וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמת חן ורמת השרון שומרות על שלמות

רבע שלישי מצוין הריץ את רמת חן ל-68:80 על אליצור ראשל"צ. רמת השרון הזיעה מול הפועל ראשל"צ. רמלה הביסה את נתניה

מכבי רמת חן שמרה הערב ואלקטרה רמת השרון שמרו הערב (שני) על המאזן המושלם גם בתום המחזור החמישי בליגת העל לנשים. רמת חן גברה על אליצור ראשון לציון 68:80 בעוד החבורה של אורנה אוסטפלד התגברה על היריבה העירונית, הפועל ראשון לציון, 53:57. אליצור רמלה הביסה את אליצור נתניה 68:86 ועלתה למקום השלישי, בעוד המשחק בין אשדוד להפועל תל אביב לא נערך.

מכבי רמת חן - אליצור ראשון לציון 68:80

המוליכה התקשתה מאוד בשני הרבעים הראשונים וירדה להפסקה בפיגור 34:31, אלא שברבע השלישי הכל התפוצץ ורמת חן רצה 12:31 וסגרה את הסיפור. עבור ראשון לציון היה זה הפסד רביעי בארבעה משחקים. אשלי ווקר הובילה את המנצחות עם 24 נקודות ושבעה ריבאונדים ומיכל אפשטיין הוסיפה 17. טיפני ג'קסון תרמה דאבל דאבל מרשים של 13 נקודות ו-14 ריבאונדים. ג'יליאן רובינס בלטה בשורות המפסידות עם 24 נקודות.

אלקטרה רמת השרון - הפועל ראשון לציון 53:57

הקבוצה של אורנה אוסטפלד נאלצה להזיע בדרך לניצחון החמישי העונה. הפתיחה הייתה כולה של האורחות שהדהימו עם 6:17 בתום הרבע הראשון. אלכסיס הורנבאקל החזירה את רמת השרון למשחק ודאגה להוריד את המקומיות להפסקה ביתרון קל. דקה וחצי לסיום הוליכה רמת השרון בנקודה, אבל שש רצופות של יעל אהרונוב וקמיל ליטל סגרו עניין. ליטל הובילה עם 15 ו-11 ריבאונדים כשהורנבקל מוסיפה 14. דניאל מקריי תרמה 20 למפסידות.

אליצור רמלה - אליצר נתניה 68:86

האורחות של זהר רייזמן נשארו צמודות רבע אחד, עד שרמלה לחצה על הדוושה וברחה להפרש דו ספרתי שהלך ותפח והגיע 31 ברבע השלישי. נתניה החזירה במעט מהכבוד ונגסה קלות בהפרש ברבע האחרון. טנישה רייט הובילה את הקבוצה של עדן ענבר עם 25 בעוד ליקו ווילינגהאם קלעה 21 והורידה 10 ריבאונדים. רנדי הנרי ואשלי שילדס קלעו 14 כל אחת למפסידות.

אליצור חולון - בנות השרון 72:69

שתי הקבוצות הגיעו למחזור במאזן 3:1 ובסיום מותחן השיגו האורחות של דליה בושינסקי את הניצחון השני העונה. המשחק היה צמוד לכל אורכו כשהיתרון עובר מצד לצד. חולון פתחה את הרבע הרביעי עם ההובלה, אבל נקודות חשובות שירי שרון ולטויה תומאס במאני טיים שלחו את הניצחון לאורחות. שרי סאם מחולון החטיאה שתי זריקות עונשין קריטיות שלוש שניות לסיום. כריסטי תומאס קלעה 23 למנצחות ולטויה תומאס הוסיפה 16. סאם הובילה את המפסידות עם 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully