וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים וגלבוע/גליל יוצאות לדרך

הקבוצה של קטש, שהודחה אשתקד ברבע הגמר, תארח את הקבוצה הלטבית (19:00, ערוץ 1). האלופה תתמודד מול סדויטה

הפועל ירושלים תפתח את השתתפותה בבית 7 של היורוקאפ כשתארח את VEF ריגה הלטבית (19:00, ערוץ 1) ובקבוצה מעוניינים לפתוח עם ניצחון. "המטרה הראשונית היא לשמור על הבית", אומרים בקבוצה, וזהו המסר שהועבר לשחקנים על ידי הצוות המקצועי. בשבוע שעבר המאמן עודד קטש עבד רבות עם שחקניו בכדי שישמרו על אינטנסיביות לאורך משחק שלם ואף ביטל להם יום חופשה. קטש מרוצה חלקית מהיכולת שהציגו שחקניו במשחק הליגה מול אשקלון, אולם סבור שעדיין ניתן לשפר את ההתקפה. במשחק נוסף בבית תפגוש נימבורק של ננו גינזבורג ואפיק ניסים את קחאסול סביליה הספרדית.

VEF ריגה, סגנית אלפות לטביה, היא אמנם קבוצה בעלת מסורת ארוכה, אולם אינה אמורה להוות משוכה גבוהה מדי עבור ירושלים. ריגה משתתפת בליגת ה- VTB המפגישה בין קבוצות בכירות ממזרח אירופה. בין שחקניה הבולטים ניתן למצוא את הרכז האמריקאי המוביל דרק וויליאם, שרשם ממוצעים של 8.8 נקודות ו-5.3 אסיסטים, הגארד פורוורד קריסטפס יניצ'נוקס, ששיחק בליגה האיטלקית והגרמנית, וקולע 11.3 נקודות בממוצע למשחק. הקו הקדמי כולל את הפורוורד טיילר קיין (2.04), בוגר מכללת דקוטה, שתורם בצבע בצבע עם 5.5 נקודות ו-5.3 ריבאונדים, הסנטר הבלארוסי ארטיום פרחובסקי ושחקני נבחרת לטביה ראיטיס גראפס וקספרס ברזינס. הקבוצה צירפה השבוע את אקס מכבי חיפה שיין גאדסון, שעשוי לשחק מול ירושלים.

הערפל ההכבד ששרר בארץ ושיבש את ההמראות והנחיתות בנמל התעופה בן גוריון, כמעט ופגע גם במשחק. אחד השופטים שהיה אמור לנהל את המשחק במלחה נתקע בערפל והנחיתה שלו בארץ הייתה סמוך למועד המשחק, כאשר דקות אחדות לפני תחילתו הוא הגיע. בפיב"א קיים נוהל למקרים שכאלה ועל פיו המדינה המארחת תציב שופט מקומי. למשימה נבחר יערי רייניש, שכן הוא אחד השופטים הבינלאומיים היחידים בישראל והוא לא שופט השבוע, אך ברגע האחרון נמנע רייניש לנהל את המשחק..

בגלבוע/גליל לוקחים ברצינות את המפעל

אלופת ישראל, הפועל גלבוע/גליל עליון תפתח את הופעותיה ביורוקאפ מחר במשחק חוץ בזאגרב מול סדויטה המקומית (21:15, אין שידור). הקבוצה של ליאור ליובין מגיעה למשחק לאחר ההפסד הביתי ביום שבת בליגה למכבי ראשון לציון ולאחר שלא הצליחה לצרף לסגל את אלישי כדיר. בקבוצה לא מרוצים מהיכולת של הגארדים גל מקל וג'ק מקלינטון וברצון הצוות המקצועי לצרף גארד נוסף, ככל הנראה אמריקאי, וזאת לאחר שחרורו של גור פורת ביום שבת לאשקלון.

"אני לא יודע כל כך הרבה על היריבה, מלבד שחקן אחד ששיחק איתי לפני שלוש שנים בנהריה, וורדאן ווקוסיץ', אני לא יודע יותר מדי עליהם. יש לנו יומיים ללמוד אותם, אבל אנחנו צריכים להתרכז בעצמינו", אמר לקראת המשחק הסנטר עידו קוז'יקרו, "אנחנו לא עושים את העבודה שלנו הכי טוב. אנחנו צריכים לשפר את עצמינו כמה שיותר, ולבוא כמה שיותר מוכנים מבחינה קבוצתית. אני לא מקל ראש בשום משחק, בטח שלא בגביע אירופה, שיש לנו אחריות על הכתפיים לייצג את הקבוצה והאזור כמו שצריך. ההנהלה השקיעה לא מעט כספים כדי שנוכל להתמודד במפעל הזה, ואנחנו לא מתכוונים לפתוח רגליים".

סדוויטה זאגרב, שקמה רק לפני כעשור, הודחה בעונה שעברה בחצי גמר הפלייאוף הקרואטי, ומשתתפת זה העונה השנייה בליגה האדריאטית, שם היא ממוקמת במקום הרביעי. שני הכוכבים הגדולים של הקבוצה עד כה הם האמריקאים דונטה דרייפר, ששיחק בעונה שעברה בפרימה ורולי האיטלקית, וקורסלי אדוארדס שהגיע מהליגה הסינית. מלבד שני האמריקאים הבולטים מי שמשלימים את הקבוצה הם שלושה קרואטים מצוינים: מרינו בזרדיץ', שחוזר מפציעה של שישה שבועות ועשוי לשחק, ושני פורוורדים שהגיעו מציבונה זאגרב: וורדאן ווקוסיץ, אקס עירוני נהריה ורוברט טרוחה הותיק.

עדכון ראשון: 15.11, 18:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully