וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי ביורוצ'אלנג': חיפה ונתניה רוצות לפתוח ברגל ימין

15.11.2010 / 16:49

ללא אלישי כדיר בסגל, תתארח מכבי חיפה בפרנקפורט (20:00, אין שידור) ואילו ברק נתניה תתארח בליאז' (21:30, אין שידור)

מכבי חיפה תפתח את השתתפותה בבית ב' של שלב הבתים של היורוצ'אלנג' מחר (שלישי, 20:00, אין שידור) כשתתארח בפרנקפורט מול הקבוצה המקומית. חיפה המריאה הבוקר לגרמניה כשבין היתר טס איתה אלישי כדיר, שחתם אמש בקבוצה. כדיר יוכל להשתתף רק במשחק השני של הקבוצה באירופה, בשבוע הבא בנשר מול חימיק יוז'ני. למרות שהוא לא יכול להשתתף במשחק, כדיר יערוך עם הקבוצה את האימון המסכם הערב, ומחר ישתתף גם באימון הקליעות, על מנת להתכונן לבכורה בליגת העל, בשבוע הבא מול הפועל ירושלים.

"הגרמנים מאוד פיזיים, אגרסיביים ומאומנים", אמר עוזר המאמן עמי נאווי עם נחיתת הקבוצה בגרמניה, יום בלבד לאחר ההפסד 93:89 לבני השרון, "הליגה הגרמנית השתפרה מאוד בשנים האחרונות והתקציבים בה גדולים. בפרנקפורט משחקים הרבה אמריקאיים ולמעשה היא הקבוצה הפייבוריטית בבית. אנו ננסה לשפר את המשחק שלנו וזה יהיה מבחן בשבילנו עבור המשך הדרך". במשחק נוסף בבית של חיפה תארח חימיק יוז'ני את ונטספילס הלטבית.

פרנקפורט הגרמנית ממוקמת במקום השני בליגה הגרמנית בתום תשעה מחזורים כשבאמתחתה רק שני הפסדים. הקבוצה, שזכתה בעונת 2003/4 באליפות גרמניה, סיימה אשתקד רק במקום השביעי בליגה הגרמנית, אך השנה התחזקה. המאמן הפיני, גורדון הרברט, שהדיח את נבחרת הנוער הישראלית מהעפלה לדרג א' רק לפני כשלושה חודשים, הגיע באפריל לקבוצה וחיזק אותה ברוג'ר פאוול ג'וניור, אקס הפועל ירושלים, הקלע הבולט של המועדון, ברכז האמריקאי דשון ווד שהגיע מבנטון טרוויזו, ובגארד איינה מויה שהגיע מהליגה הפינית. מי שנחשב לשחקן בולט נוסף בסגל של הגרמנים הוא ג'ימי מק'קיני, שמשחק בקבוצה בששת העונות האחרונות.

בנתניה רוצים לשכוח את אשדוד

קבוצה נוספת שתפתח מחר את דרכה ביורוצ'אלנג' היא ברק נתניה שהמריאה אמש לליאז' למפגש מול הקבוצה המקומית במסגרת בית ד' (21:30, אין שידור). בנתניה קיבלו באכזבה רבה את ההפסד של הקבוצה אמש למכבי אשדוד, והמאמן אריק אלפסי זעם בסיום ההתמודדות על שחקניו ועל השיפוט. בנתניה מרגישים כי אם יפסידו את המשחק לליאז', חמישה ימים לפני המשחק הכמעט בלתי אפשרי ביד אליהו מול מכבי תל אביב, עלולה הקבוצה להכנס למערבולת שקשה לדעת כיצד תצא ממנה. מאמן נבחרת ישראל אריק שיבק עזר לקבוצה במידע על הקבוצה הבלגית. במשחק נוסף בבית תארח נורקופינג השבדית את טורק טלקום הטורקית.

ליאז' כבר שיחקה העונה מול קבוצה ישראלית, כשהודחה בצמד מפגשים מול הפועל ירושלים במוקדמות היורוקאפ. הקבוצה, שהפסידה בעונה שעברה בגמר הפלייאוף הבלגי, נקלעה לבעיות כלכליות, ומדורגת במקום האחרון בליגה המקומית. השחקנים המובילים בסגל של הקבוצה הם הגארד האמריקאי מייקל ג'נקינס, שכמעט ועבר לנתניה לפני כשבוע וחצי, הסנטר הקרואטי אנדריאה סטיפנוביץ' (2.08), הגארד המקומי גיי מויה ושחקן הפנים האמריקאי טיילור גריפין, אחיו של כוכב לוס אנג'לס קליפרס, בלייק גריפין. ליאז' שלחה לישראל במהלך העונה האחרונה את שחקנה של נתניה אדריאן בנקס, ואת שחקנה של מכבי אשדוד ג'וש דאנקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully