וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאן: "גם האנגלים לא ממש אוהבים אותנו"

מאמן נבחרת צרפת מתכונן למשחק הידידות מול אנגליה ("זו נבחרת עדיפה") ומזכיר כי העוינות בין שני העמים היא הדדית

יומיים לפני משחק הידידות המסקרן בין נבחרות אנגליה לצרפת, לורן בלאן מזכיר לכולם עד כמה עמוקה העוינות בין שני העמים. "כמובן שיש 'אהבה' גדולה בינינו לבין האנגלים", אמר בציניות מאמן הטריקולור, ששיחק במדי מנצ'סטר יונייטד ואף נחשב לאחד המועמדים המועדפים לרשת את אלכס פרגוסון ביום מן הימים. "אבל זה לא רק מצידנו. גם הם לא בדיוק אוהבים אותנו".

את משחקו ה-97 והאחרון בנבחרת ערך בלאן מול אנגליה בספטמבר 2000, ועכשיו הוא רוצה להראות לכולם שהוא מסוגל להוביל את צרפת גם כמאמן, למרות הסגל הנחות ביחס לזה שזכה במונדיאל 98' וביורו 2000. "אין לנו כרגע שחקנים גדולים באמת", הודה בלאן. "יש כמה שמשחקים במועדונים גדולים ועשויים להגיע בעתיד לרמה הגבוהה ביותר. אנחנו צריכים להיות סבלניים איתם ולתת להם זמן לפרוח. יש לנו את פלורן מאלודה ופרנק ריברי שהם שחקני הרכב במועדונים גדולים ואת סמיר נאסרי שיהיה כזה, אבל זה לא מספיק".

בלאן זימן 10 שחקנים מהסגל שסיפק את האכזבה הגדולה במונדיאל, כשבין היתר אריק אבידל קיבל זימון מחודש ואילו פרנק ריברי עדיין נותר בחוץ מכיוון שרק חזר מפציעה. "זו הזדמנות לכמה שחקנים להפגין את יכולתם מול יריבה עדיפה ולהוכיח כי הם ראויים להיות בסגל באופן קבע", הסביר בלאן את הדבקות בסגל שסיפק ניצחונות במשחקי המוקדמות האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully