וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: ניצחון ראשון להרצליה

ההאמר, קבוצת אקספנשן ב-IFL, רשמה ניצחון במשחק הבכורה, 8:38 על ירושלים קינגס. מורדי יהודה חגגו על חיפה 32:78

במחזור השני של ליגת הפוטבול בישראל התקיימו שני משחקים, כשבראשון הביסו מורדי יהודה את ריל האוסינג חיפה 32:78, שיא חדש בליגת הפוטבול בצבירת נקודות ובשני הביסה הקבוצה החדשה מהרצליה האמר את ירושלים קינגס 8:38.

המורדים, שעלו למאזן של 1:1, הפגינו יכולת מצוינת לכל אורך המשחק, כשהם צוברים נקודות כמעט בכל הזדמנות. הקוורטבק אלכס סוויקא השלים 16 מ-33 ניסיונות המסירה שלו ל-226 יארדים עם חמש מסירות מוצלחות לטאצ'דאון. סוויקא גם הבקיע אחד בעצמו. חיפה, מנגד, במשחקה הראשון בעונה הנוכחית, החלה את המשחק עם כמה טעויות שנתנו לרבלס יתרון של 0:16 כבר בתחילת המשחק ולא שמטו אותו עד לסיום.

המשחק השני הפגיש את הקבוצה החדשה מהרצליה עם הקינגס מירושלים והסתיים בניצחון מוחץ של ההרצליאנים 8:38. הקינגס, שהתחילו את העונה עם הפסד כואב, המשיכו את המומנטום השלילי והרצליה ידעה לנצל את זה. שאול לוקיר וארז ממן הובילו את התקפת ההאמר, שניהם עם שתי מסירות לטאצ'דאון.

במחזור השלישי של ליגת הפוטבול בישראל ישוחקו שני משחקים, כשבראשון יארחו ביג בלו ירושלים ליונס (1:0) את דנסינג קאמל תל אביב פיונירס (0:1) ובשני יבקרו האלופים תל אביב סייברס את הנחיל השחור מבאר שבע. לשתי הקבוצות ניצחון מהמשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully