וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה צמח חתם בהפועל ר"ג עד תום העונה

15.11.2010 / 16:52

לאחר שהקבוצה סיכמה עם שלומי דורה על פרידה משותפת בגין חוסר הצלחה, המועדון החליט למנות את מאמן רעננה לשעבר

לאחר שישה הפסדים רצופים וכשהיא לא מצליחה להיחלץ מהמקום האחרון, בהפועל רמת גן החליטו להיפרד מהמאמן שלומי דורה. ברמת גן נמסר שההחלטה התקבלה בצורה משותפת בין שני הצדדים: "ישבנו עם שלומי דורה ודיברנו על מצב הקבוצה", נמסר מהנהלת הפועל רמת גן, "והגענו להבנות משותפות שהדרך הכי טובה היא להיפרד".

מי שסגר את תנאיו כמחליפו של דורה ויאמן את הקבוצה עד תום העונה הוא צביקה צמח, שהדריך את הפועל רעננה במשך מספר מחזורים בסיומה של העונה שעברה ונשר איתה מליגת העל. איציק ברוך, שחקן העבר של הפועל רמת גן, מונה לעוזרו של צמח ואילו אבי אלטון יהיה מאמן הכושר.

כזכור, הקבוצה הרמת גנית פתחה את העונה במינוס 4 נקודות שהורדו לה עוד לפני העונה בגין אי סדרים כספיים. רמת גן דווקא פתחה בצורה טובה יחסית את העונה עם ניצחון (0:3 במחזור הרביעי על הלהיט של הליגה - הפועל עכו), שתי תוצאות תיקו והפסד אחד, והיא הצליחה לצאת מהמינוס שהיה לה, אלא שמאז היא נוצחה בכל ששת משחקיה, האחרון שבהם ביום שבת בווינטר על ידי מכבי חיפה 3:1, מאזן השערים שלה בששת המשחקים האחרונים עמד על 11:1.

דורה החל את העונה בקבוצה והחליף בקיץ על הקווים את המאמן יובל נעים, שהצליח להינצל מן הירידה. דורה, 37, אימן לפני רמת גן במשך ארבע עונות את הפועל חיפה וסיים שם את דרכו בעונה שעברה. כעת הוא גם עוזב את האורדונים ויחפש מקום אחר.

(עדכון ראשון 10:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully