וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועד האולימפי יבקש ממשרד הספורט לא להתערב

בוועד חוששים מתקנות וחוקים חדשים שיוזמת השרה לימור לבנת, בטענה שאלה יכולים להביא לעימות גדול בין הגופים

הנהלת הוועד האולימפי בישראל תפנה בימים הקרובים לשרת הספורט ח"כ לימור לבנת בבקשה לפגישה דחופה כדי לנסות לבלום מהלכים של קביעת תקנות וחוקים חדשים במערכת הספורט, על מנת למנוע משבר בין ארגוני הספורט ומינהל הספורט. נציגי איגודי הספורט בהנהלת הוועד האולימפי התריעו היום (ראשון) בישיבת הנהלת הוועד האולימפי , על כך שמהלכים הננקטים במינהל הספורט עלולים להביא לעימות גדול עם משרד הספורט.

אלכס גלעדי חבר הנהלת הוועד האולימפי הבינלאומי שהשתתף בדיון ציין כי פעולות אלה של מינהל הספורט , עלולות לדרדר את משרד הספורט והספורט בישראל למשבר גדול שתוצאותיו עלולות לסכן את מעמדו של הספורט הישראלי בזירה הבינלאומית. הנהלת הוועד האולימפי קיבלה את הצעתו של היו"ר צבי ורשביאק להקים ועדה מיוחדת שתיפגש עם השרה לבנת ותציג בפניה את הסכנות הצפויות במידה ולא יווצר מצב של שיתוף פעולה בין משרד הספורט והוועד האולימפי, ועל מנת לנסות למנוע את המשבר.

חברי הוועדה שנבחרו הם: יו"ר הוועד האולימפי בישראל צבי ורשביאק, יו"ר הנהלת ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון, יו"ר הנהלת איגוד הכדורסל שי שני, מזכיר הכבוד של הוועד האולימפי איתן רוב, גזבר הכבוד אריה זייף, יו"ר ועדת הכספים שמואל אולפינר, ,יורם אורנשטיין, ומנכ"ל הוועד האולימפי אפרים זינגר , וזו מיועדת להיפגש להיפגש עם שרת הספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully