וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהימוביץ': "נתנו את הלב כדי לנצח"

כובש שער הניצחון של מילאן יודע מה צריך בדרבי, על הפגיעה במטראצי: "בלי כוונה". בניטז: "הפנדל שינה את השיטה שלנו"

שער בפנדל בדקה החמישית - זה כל מה שהזדקקה לו מילאן כדי לנצח את היריבה העירונית המושבעת, אינטר, 0:1 בדרבי דלה מדונינה. הרוסונרי לא שכנעו, אבל הנראזורי נראו רע מאוד וגם מול 10 שחקנים לא הצליחו להשוות. מעניין מה רפא בניטז עושה שם? עם סיומו של המחזור ה-12 שומרת הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי על הבכורה בליגה והיא עם 26 נקודות, בעוד לאציו, שגברה על נאפולי באולימפיקו 0:2, שנייה עם נקודה פחות. אינטר רק חמישית עם 20 נקודות.

"זה ניצחון גדול שהגיע לאחר תצוגה מצוינת", אמר בסיום זלאטן איברהימוביץ', שכבש את הפנדל וניצח את האקסית המיתולוגית, "בייחוד במחצית השנייה אז היינו ב-10 שחקנים. עבדנו קשה מאוד כדי להשיג את הניצחון הזה, הקרבנו הרבה ונתנו את הלב כדי לנצח. אמרנו שאנחנו קבוצה וגם שיחקנו כאחת כזאת. יצרנו הרבה מאוד מצבים ב-20 הדקות הראשונות במשחק ויכלנו לכבוש עוד שני שערים".

החלוץ השבדי התמיר אף התייחס לפגיעה הקשה שלו במרקו מטראצי, שפונה באלונקה מתחומי המגרש, בעוד הוא, זלאטן, ספג רק צהוב: "זה לא היה בכוונה. ניסיתי להגיע לכדור, אבל הוא גם היה שם ונתקלנו אחד בשני. אני מצטער אבל זה דברים שקורים בכדורגל".

"אנחנו", אמר בסיום אלגרי, "מקדישים את הניצחון הזה לפיפו אינאגי ולפאטו שלא יכלו להיות איתנו במשחק הזה. זה ניצחון חשוב מאוד בעיקר בגלל שזה דרבי וזה יכול לשפר לנו מאוד את ההערכה העצמית".

בניטז: "לא יודע מה היו הכוונות של זלאטן"

מן העבר השני, רפא בניטז שוב נשאר עם התירוצים. הקבוצה שלו מקרטעת ובעיקר לא נראית טוב, וכאשר היחיד שנמצא בכושר מצוין, סמואל אטו, לא פוגע אז אינטר לא כובשת. "אני לא חושב שחסרנו אופי במשחק הזה", אמר בניטז בסיום. מילאן כבשה שער מוקדים וביצעה הרבה עבירות כדי להשאיר אותנו מחוץ למשחק.

"לא היה לנו קל לשחק נגד קבוצה בעלת כל כך הרבה אינטנסיביות ושהייתה מרוכזת מאוד. כשהם ירדו ל-10 שחקנים אנחנו אולי חסרנו סבלנו במשחק שלנו בפס האחרון", הוסיף בניטז. "איבדנו יותר מדי כדורים במרכז המגרש. הפנדל שינה את שיטת המשחק שלנו והוא פגע בנו".

גם בניטז התייחס לפגיעה של איברה במטריקס: "זה לא קל. זו פגיעה מכוערת. אני לא יודע מה היו הכוונות שלו, אבל אני לא יכול לשפוט אותו ואי אפשר לשנות שום דבר כעת. מטראצי בסדר אבל כמובן שהרופא עוד רוצה לבדוק אותו בדקדוק ולשלול כל דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully