וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "אני מתגעגע למנצ'סטר יונייטד"

סיבוב פארסה? שחקן ריאל מדריד לא שולל חזרה לפרמיירליג, ובינתיים הקדיש את הניצחון על חיחון למוריניו, שקבע שני שיאים

אחרי כל המילים הרעות שהוחלפו בין ריאל מדריד וספורטינג חיחון, עלו שחקני הקבוצות למשחק החם באל מולינון, האצטדיון שיחגוג בשנה הבאה 100 להקמתו. שער יחיד אבל חשוב מאין כמוהו של גונזאלו היגואין בדקה ה-82 העניק לריאל מדריד בסיומו של המחזור ה-13 וחזרה לפסגת הליגה הספרדית עם 29 נקודות, אחת לפני ברצלונה.

הניצחון על חיחון העניק לריאל שני שיאים. הראשון קבוצתי, כאשר מאז הונהגה שיטת שלוש הנקודות בעונת 1995/6 ריאל קבעה שיא של נקודות ב-11 המחזורים הראשונים עם 29 נקודות (9 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו). השנייה, אישית של מוריניו, שעקף ושבר את שיאו פפ גווארדיולה כמאמן בשנה הראשונה בליגה. פפ הציב שיא של תשעה ניצחונות, תיקו והפסד ב-11 המחזורים הראשונים, בעוד מוריניו טרם הפסיד.

"אחרי הניצחון של ברצלונה היו חייבים לנצח", אמר לאחר הניצחון אייטור קראנקה, עוזרו של זו'וזה מוריניו, שכזכור לא עמד על הקווים בשל הרחקה. "השחקנים של ספורטינג נתנו הכל, עם אצטדיון מלא הם קיבלו הרבה מוטיבציה, וידעתי שזה ייצור לנו לא מעט בעיות, מה שאכן קרה".

רונאלדו: "הם בעטו בנו הרבה, הם שיחקו אנטי כדורגל"

"זה היה משחק קשה מאוד", אמר בסיום כובש שער הניצחון לריאל גונזאלו היגואין. "השער הזה משמח אותי מאוד, חבל שפסלו לי שער אחר שכבשתי במשחק והיה חוקי לגמרי. ידענו שהאווירה פה תהיה חמה מאוד, אבל תודה לאל ששום דבר אלים לא קרה. אנחנו, השחקנים, צריכים לחשוב איך לשחק כדורגל, ושום דבר מעבר לזה".

"הם בעטו בנו הרבה, הם שיחקו אנטי כדורגל וקשה לשחק ככה", התלונן בסיום המשחק כריסטיאנו רונאלדו. הפנומן הפורטוגלי הוכשל ותוקל פעמים רבות במשחק ובצורה ברוטאלית, כאשר בתוספת הזמן התחממה האווירה עוד יותר כשאלברטו בוטיה, שגדל בברצלונה, קיצץ את רונאלדו בתאקל אימתני וספג צהוב שני ואדום. "אבל ידענו להשאיר בצד את המחלוקות וניצחנו.

"הניצחון מוקדש למוריניו, על כל מה שהוא עבר בימים האחרונים", הוסיף רונאלדו, שיחסיו עם מוריניו חמים מאוד. "הוא לא היה על הספסל במשחק, אבל ידענו בדיוק מהן ההוראות. הגול הגיע אמנם מאוחר, אבל מה זה משנה זה אותן שלוש נקודות".

בתוך כך, רונאלדו לא שולל חזרה לאנגליה, ואמר בהזדמנות אחרת: "אם לומר את האמת אני מתגעגע מאוד לפרמיירליג. כמובן שיש לי זכרונות טובים ממנצ'סטר יונייטד. יש לי חברים טובים שם, ואני מתגעגע אליהם מאוד אז אי אפשר לדעת. סר אלכס פרגוסון הוא כמו אבא שני בשבילי. הוא לימד אותי הרבה דברים בשש השנים שלי שם".

ומה היה למאמן ספורטינג חיחון מנואל פרסיאדו לומר אחרי שחימם את האווירה בצורה מכוערת עם דבריו הקשים על מוריניו? הוא לא התחרט: "יש דברים שאי אפשר לשתוק עליהם. לא קל לנצח אותנו במולינון למרות הפרשי התקציב בין שתי הקבוצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully