וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

32 דקות לארבייטמן בהפסד גנט

החלוץ לא הצליח למנוע מקבוצתו להפסיד 2:1 לאנדרלכט. 90 דקות לגרשון בתיקו של קורטרייק. קפריסין: עוד 0:0 לשום ואלקי

אחרי שאתמול הוליך אליניב ברדה את גנק לניצחון 0:3 על סרקל ברוז' עם שער ובישול, ניסה הערב (ראשון) שלומי ארבייטמן לחקות אותו, אבל גנט שלו נכנעה בבית 2:1 לאנדרלכט והתרחקה מהפסגה. קבוצתו של ארבייטמן הגיעה למשחק הצמרת החשוב כשהיא צמודה ליריבתה במקום השני עם 28 נקודות כל אחת, אך בסיום הייתה זו האורחת שהתקרבה למרחק של שתי נקודות מגנק המוליכה.

גנט, שעלתה באמצע השבוע לרבע גמר הגביע בזכות צמד של ארבייטמן ב-1:3 על יופן, ספגה בדקה ה-49 מרגליו של הברזילאי קאנו, ובדקה ה-58 הקים המאמן פרנקי ורקאוטרן את ארבייטמן מהספסל בניסיון להשוות. גנט אכן מצאה את השוויון כעבור חמש דקות מרגליו של זלאטן ליוביאנקיץ', אבל בדקה ה-70 קיבלה אנדרלכט פנדל אותו ניצל רומלו לוקאקו בן ה-17 כדי להחזיר את קבוצתו ליתרון. בדקה ה-82 דרשה גנט פנדל משלה אחרי ספק עבירה על ארבייטמן, אבל השופט התעלם ואנדרלכט חגגה ניצחון יקר.

רמי גרשון רשם 90 דקות במשחקה של קורטרייק, שסיימה ב-1:1 עם זולטה ורגאם. הקבוצה מהמקום ה-11 עלתה ליתרון בדקה ה-52 כשחביב חביבו בעט כדור שניתז מרגלו של גרשון וחדר פנימה, אבל קורטרייק איזנה ארבע דקות לסיום משער של אמבויו איומבה ונותרה במקום השמיני.

*** קפריסין: אלקי לרנקה, קבוצתו של יצחק שום, סיימה ב-0:0 את משחקה הביתי מול אולימפיאקוס ניקוסיה והיא עדיין ללא שער זכות בליגה מאז מונה המאמן הישראלי, שבמאזנו שתי תוצאות תיקו מאופסות והפסד 1:0 לאפואל ניקוסיה. חיים מגרלשווילי פתח בהרכב ושיחק 76 דקות בעמדת המגן השמאלי של אלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully