וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הביסה 0:3 את נירנברג

צמד של מריו גומז ופנדל מוצלח של פיליפ לאהם סידרו לבאיירן ניצחון בדרבי ועלייה למקום השלישי. ריברי חזר אחרי חודשיים

רוב הבלגאן שהיה בבאיירן מינכן בתקופה האחרונה נגע לאי שילובו של מריו גומז, שהצטרף לקבוצה בקיץ 2009 תמורת סכום שיא של 30 מיליון יורו. לאחר מכן ובשל מספר פציעות, נאלץ לואיס ואן חאל לשתף את החלוץ הגרמני התמיר, ומסתבר שבכל זאת אולי הנס ופרנץ בקנבאואר מבינים משהו בכדורגל מפני שכרגע גומז הוא פשוט השחקן הכי טוב שיש לבאיירן מינכן. הערב (ראשון) הביסה באיירן מינכן 0:3 את נירנברג בדרבי הבווארי, בזכות צמד של גומז ופנדל מוצלח של פיליפ לאהם, אותו גרם מי אם לא גומז, שגם החמיץ פנדל בסופו של דבר.

באיירן שיפרה את מאזנה ל-19 נקודות ועלתה למקום השישי בליגה. מה שעוד יכול לעודד את אוהדי באיירן זו העובדה שפרנק ריברי הפצוע חזר לסגל הקבוצה ואפילו נכנס כמחליף ושגם הקפטן, מארק ואן בומל, חזר מפציעה וישב על הספסל. בנירנברג, אלמוג כהן נכנס בדקה ה-79, כשכבר היה 0:3, כך שקשה לשפוט אותו.

באיירן הראתה לנירנברג מי בעלת הבית כבר בדקה העשירית. דניאל פראניץ' קיבל מסירת עומק, יישר למרכז שם חיכה גומז שדחק פנימה וקבע 0:1 לבאיירן מינכן. הדאבליסטית הורידה הילוך ונראתה פחות טוב, עד הדקה ה-56. שוב זה הצמד פראניץ'-גומז. המגן העביר מסירת רוחב לגומז, שהוכשל בבירור על ידי רפאל שייפר בתוך הרחבה. לאהם, שסיכם בשבוע שעבר על חוזה חדש וירוויח תשעה מיליון יורו לעונה עד 2016, בעט את הפנדל מדויק וקבע 0:2. החגיגה של באיירן לא נגמרה ובדקה ה-75 הגיע השלישי ושוב זה היה גומז. הפעם לאחר בישול של לא אחר מאשר פרנק ריברי.

במשחק מוקדם יותר הפתיעה פרייבורג כשניצחה בהופנהיים 0:1 בזכות שער של פפיס סיסה בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully