וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' וראן פספסו הזדמנות לעלות לפסגה

הקבוצה מהבירה חילצה 1:1 בדקת הסיום מלוריין, בעוד ראן חוותה הפסד דרמטי 2:1 בלוריין. ליון ניצחה את ניס 0:1

בעקבות תוצאות השבת, קיבלה הערב (ראשון) פריס סן ז'רמן הזדמנות גדולה להעפיל למקום הראשון בליגה. הקבוצה מהבירה הגיעה במצב רוח טוב ללוריין, אבל חילצה 1:1 דרמטי ונמצאת במקום הרביעי. גם לראן הייתה אפשרות לכבוש מחדש את הפסגה, אבל גם היא זייפה עם הפסד 2:1 באוקזר והיא חמישית. ליון סגרה את ערב המשחקים עם 0:1 צנוע על ניס, שהעלה אותה למקום השמיני.

לוריין - פריס סן ז'רמן 1:1

כמו חברותיה לצמרת, גם פריס סן ז'רמן לא ממש משכנעת ומפספסת בעקביות הזדמנויות להתקרב לפסגה. אחרי הניצחון על מארסיי בקלאסיקו וההעפלה לחצי גמר גביע הליגה הייתה זחיחות בבירה, ולוריין כמעט ניצלה זאת כדי לקחת את שלוש הנקודות. פ.ס.ז' לא הפסיקה להחמיץ, ומן העבר השני לינל קיטמבלה מצא בדקה ה-32 את הרשת של גרגורי קופה. קווין גמיירו מלוריין שלח כדור לקורה בהמשך, בעוד ננה וגיום הוארו החטיאו ברשלנות והוציאו את השוער פביאן אודאר גדול. לוריין כבר הרגישה את הניצחון בידיים, אלא שבדקה ה-90 ננה כבש את השביעי שלו וקבע חלוקת נקודות דרמטית.

אוקזר - ראן 1:2

האורחת היא עוד הוכחה לקללת המקום הראשון שפוקדת העונה את קבוצות הליגה הצרפתית. מאז שהתה בפסגה לא ניצחה ראן בארבעה משחקים, כולל זה הערב באוקזר. אחרי מחצית מאופסת עלתה אוקזר ליתרון משער נהדר של ואלטר בירסה הסלובני בדקה ה-67, אבל ז'ירס אקוקו השווה מקרוב בחלוף שלוש דקות. בירסה הוחלף בדקה ה-85, ואחרי דקה היה זה המחליף שלו, ז'וליאן קרסיה, שהכריע את ההתמודדות עם שער מזווית קשה.

ליון - ניס 0:1

חוסר ההצלחה של קבוצות הצמרת לייצר רצף במחזורים האחרונים שיחק לידיה של ליון, שלמרות פתיחת העונה העלובה שלה נמצאת כרגע במרחק שלוש נקודות בלבד מהמקום הראשון. הקבוצה של קלוד פואל שוב לא הבריקה, אבל רשמה משחק שישי ללא הפסד. ז'רמי פייה הצעיר קיבל את המקום בהרכב והחזיר עם שער בדקה ה-30, אחרי בישול של יוהאן גורקוף. שבע דקות לאחר מכן ליון קיבלה הזדמנות להכפיל את יתרונה, אבל הפנדל של מישל באסטוס נהדף על ידי דויד אוספינה, שוערה הקולומביאני של ניס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully