וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל חזרה לפסגה עם 0:1 בחיחון

שער של היגואין (82) נתן לבלאנקוס ניצחון יקר. ולנסיה ניצחה 0:2 את חטאפה ועלתה למקום הרביעי, 0:0 למאיורקה ואוואט

ריאל מדריד חזרה הערב (ראשון) למקום הראשון בטבלה אחרי ניצחון חוץ דחוק 0:1 על ספורטינג חיחון, והיא שוב מוליכה בנקודה על פני ברצלונה, שעשתה את העבודה שלה אתמול עם 1:3 ביתי על ויאריאל. לפני כן נערכו מספר משחקים נוספים במחזור ה-11. סביליה עלתה למקום החמישי בזכות 1:2 דרמטי בסראגוסה, מאיורקה כשלה במגרשה עם 0:0 חלש מול דפורטיבו לה קורוניה, הרקולס גברה בקרב העולות 1:2 על ריאל סוסיאדד ומנואל פלגריני רשם ניצחון בכורה כמאמן מלאגה עם 0:1 על לבאנטה. במשחק שסגר את הערב ניצחה ולנסיה 0:2 את חטאפה ועלתה למקום הרביעי.

ספורטינג חיחון - ריאל מדריד 1:0

שבועיים ויום לפני הקלאסיקו הראשון של העונה, עבדה ריאל מדריד קשה כדי לחלץ את ניצחונה השישי ברציפות ששמר אותה בפסגה. גם ללא ז'וזה מוריניו המורחק האווירה בין שתי הקבוצות הייתה מתוחה מאוד, אחרי שהמאמן המקומי מנואל פרסיאדו תקף את הפורטוגלי השבוע בתגובה להאשמות שחיחון לא התאמצה בהפסד לברצלונה במחזור הרביעי, ועל המגרש נרשמו כמה תיקולים חריפים משני הצדדים.

במשך דקות ארוכות היה נדמה שהמשחק הקשוח שהתפתח ישחק לטובתה של חיחון, שהסתגרה היטב ולא היססה גם לצאת ולתקוף את שערו של איקר קסיאס, אבל בדקה ה-82 נפרץ הסכר כשסרחיו ראמוס הרים כדור מדויק לראשו של המחליף קארים בנזמה, שנגח חזק וסחט הדיפה רעה מהשוער המקומי חואן פבלו, שגילגל את הכדור הישר לרגליו של גונזאלו היגואין שדחק בקלילות פנימה ונתן לבלאנקוס שלוש נקודות יקרות.

בתוספת הזמן התחממה האווירה עוד יותר כשאלברטו בוטיה, שגדל בברצלונה, קיצץ את רונאלדו בתאקל אימתני וספג כרטיס אדום. מוריניו שישב ביציע חמק מהאצטדיון דקה לסיום כדי להימנע מהיתקלות עם הקהל המקומי.

ולנסיה - חטאפה 0:2

אחרי שלא הצליחה לנצח ארבעה משחקים ברציפות ואיבדה גובה במאבקי הצמרת, הצליחו העטלפים לחזור הערב למסלול הניצחונות עם 0:2 על חטאפה בבית. ולנסיה עלתה ליתרון כבר בדקה השמינית לאחר בעיטה של טינו קוסטה, שקיבל בישול מחואן מאטה. הקבוצה של אונאי אמרי מצאה את השני בדקה ה-63, כשהפעם הכובש היה דויד נבארו בבעיטה חופשית מרשימה. בעקבות הניצחון, עלתה ולנסיה למקום הרביעי בטבלה, בעוד חטאפה נותרה במקום ה-11.

סראגוסה - סביליה 2:1

אחרי שלושה הפסדי חוץ, סביליה התארחה אצל נועלת הטבלה סראגוסה, מנעה ממנה להשיג ניצחון שני וקפצה למקום הרביעי. ההתחלה הייתה שייכת למארחים, אבל במצב הראשון שלה סביליה כבשה. פרדי קאנוטה הכניס כדור לרחבה בדקה ה-29 לשותפו להתקפה לואיס פביאנו, שבימין בעט פנימה. במחצית נכנס ניקולאס ברטולו כמחליף אצל סראגוסה, ובדקה ה-53 הוא נגח את השוויון. פרננדו נבארו הורחק משורות סביליה בדקה ה-71, אך זה לא הפריע לאלברו נגרדו לכבוש את שער הניצחון במתפרצת בתוספת הזמן.

הרקולס - ריאל סוסיאדד 1:2

הקבוצה שניצחה את ברצלונה וסביליה הוסיפה סוף כל סוף עוד שלוש נקודות למאזן אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון. דווקא הכישרון העולה אנטואן גריסמן, קשר הנבחרת הצעירה של צרפת והשחקן הנמוך על המגרש, נגח לרשת מקרוב בדקה ה-16 אחרי כדור קרן והעלה את ריאל סוסיאדד ליתרון. הבאסקים חלמו על ניצחון רביעי ברציפות בקרב העולות החדשות, אבל דויד טרזגה איזן בדקה ה-47 ורויסטון דרנטה חגג שער בכורה עם כדור חופשי לחיבורים חמש דקות לאחר מכן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מאיורקה - דפורטיבו לה קורוניה 0:0

דודו אוואט פגש את קבוצתו לשעבר, שהתאוששה מפתיחת עונה איומה בעזרת שני ניצחונות רצופים. מאיורקה פתחה בסערה, אבל סבלה מחסור מזל כשנגיחה של אמיליו נסואה ננעצה בקורה בדקה ה-21 ובעיטה של הצרפתי מיקאל פריירה זעזעה את המשקוף בחלוף ארבע דקות. גם דפורטיבו לה קורוניה לא ניצלה את המצבים שלה במחצית השנייה, והמשחק החלש הסתיים בתיקו מאופס.

מלאגה - לבאנטה 0:1

בכורה מוצלחת למנואל פלגריני על הקווים של מלאגה. לאחר ארבעה הפסדים רצופים חזרה המארחת לנצח ועלתה מעל הקו האדום בעזרת נקודות ראשונות העונה בבית (!) אחרי חמישה הפסדים לעיני הקהל הביתי. שתי הקבוצות לא הבריקו, אבל לבאנטה ירדה אל הלפני אחרון בעקבות שער בבעיטה מרחוק של אליסאו בדקה ה-64.

ראסינג סנטאנדר - אספניול 0:0

עדכון אחרון: 21:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully