וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף פעולה בין ההתאחדות הישראלית והרוסית

שנה לאחר החתימה על האמנה עם ההתאחדות הגרמנית, אבי לוזון הסביר את שיתוף הפעולה הנוסף: "צעד חשוב לכדורגל שלנו"

ההתאחדות לכדורגל אירחה היום (ראשון) את נשיא ההתאחדות הרוסית, סרגיי פורסנקו, ואת חבר ההתאחדות מר מקסים פוגרלוב, לרגל חתימה על אמנה של שיתוף פעולה בין ההתאחדויות של ישראל ורוסיה. במסגרת האמנה תשתף ההתאחדות פעולה עם ההתאחדות הרוסית בנושאים של הדרכת מאמנים וצוותים מקצועיים, קידום שחקנים, העברת קורסים עדכניים ושימושיים באגפי ההדרכה של ההתאחדויות, וכן בהקמת בתי ספר ואקדמיות לכדורגל. בנוסף, ההתאחדויות יפעלו כדי לארגן משחקי ידידות בין הנבחרות הלאומית של שתי המדינות בגילאים הצעירים ובין נבחרות הנשים.

יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, אמר במעמד חתימת האמנה את הדברים הבאים: "המעמד הזה מתווסף לרשימת האירועים המרגשים והחשובים עבורי ועבור הכדורגל שלנו, שכן שיתוף הפעולה מול ההתאחדויות השונות באירופה, קל וחומר כשמדובר בהתאחדות הרוסית, מהווה צעד חשוב להתקדמות הכדורגל הישראלי. היחסים בין ישראל לרוסיה ידעו עליות ומורדות רבות מאז הקמתה של מדינת ישראל, אולם בעשור האחרון ניכר שיתוף פעולה נרחב בין שתי המדינות, שמגיע היום גם אל הכדורגל".

נשיא ההתאחדות הרוסית, סרגיי פורסנקו, הוסיף: "למרות שאבי לוזון חושב שיש לכם מה ללמוד מהכדורגל הרוסי, אני דווקא חושב שהכדורגל הישראלי ברמה טובה. אנחנו זוכרים לכם את העובדה שב-2007 כמעט השארתם אותנו מחוץ ליורו אחרי שניצחתם אותנו כאן באצטדיון רמת גן. אחרי מספר פעמים בהן התקיים בישראל טורניר הערוץ הראשון (הטורניר הרוסי), הספקנו להכיר את הכנסת האורחים של ההתאחדות הישראלית. במסגרת שיתוף הפעולה, ננצל את מזג האוויר הנוח שלכם בחורף לטובת הקבוצות שלנו. אנו שמחים על חתימת האמנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully