וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי הושפלה עם תבוסה ביתית 3:0 לסנדרלנד

הכחולים התפרקו מול החתולים השחורים בסטמפורד ברידג'. ארסנל כבר במרחק של שתי נקודות אחרי 1:2 על אברטון

אחרי שאתמול נרשמו מספר הפתעות ובעיקר כמה דרמות גדולות כשמנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי שמטו נקודות מול הקבוצות מבירמינגהאם וליברפול הובכה על ידי סטוק, המחזור ה-13 בפרמיירליג המשיך הערב (ראשון) עם סנסציה גדולה עוד יותר, כשסנדרלנד הדהימה את צ'לסי בסטמפורד ברידג' עם 0:3 מדהים. ארסנל היא זו שפתחה את היום ועשתה זאת כמו שצריך מבחינתה עם 1:2 בחוץ מול אברטון משערים יפים של בקארי סאניה וססק פברגאס ועלתה למקום השני, במרחק של שתי נקודות בלבד מצ'לסי.

צ'לסי - סנדרלנד 3:0

כבר כמה שבועות שצ'לסי לא משכנעת, והערב החריקות במכונה של קרלו אנצ'לוטי הניבו הפסד ביתי ראשון מאז פברואר. הכחולים, שלא ספגו העונה בליגה בסטמפורד ברידג' והחזיקו במאזן שערים של 2:44 ב-11 משחקיהם האחרונים במגרשם הביתי, ציפו לעוד טיול מול החתולים השחורים, שהובסו 5:0 ו-7:2 בשני הביקורים האחרונים שלהם באצטדיון, אך הפעם התוצאה הייתה שונה לגמרי.

דרוגבה וחבריו הגיעו למספר מצבים במחצית הראשונה בה החזיקו יותר בכדור, אבל האירועים המסוכנים באמת היו ליד השער של פטר צ'ך, שהציל כמה מתפרצות מסוכנות של האורחים עד שנכנע בדקה ה-45 למבצע אישי נפלא של נדום אונואה, המגן המושאל ממנצ'סטר סיטי.

אוהדי צ'לסי בנו על שוויון מהיר בפתיחת המחצית השנייה, אבל סנדרלנד רק צברה עוד ועוד ביטחון, יצאה קדימה ללא חשש ובאה על גמולה בדקה ה-52 כשמבצע קבוצתי מצוין הסתיים בבישול של ג'ורדן הנדרסון לאסמואה גיאן, שהמשיך בכושרו המצוין עם השער השני. בדקה ה-87 הושלמה ההשפלה כשאשלי קול שלח מסירת רוחב לא אחראית לצ'ך ומצא דווקא את דני וולבק שכבש מקרוב את השלישי וחתם את הסנסציה של העונה עד כה בפרמיירליג.

אברטון - ארסנל 2:1

רק לפני שבוע היה נראה שהתותחנים נכנסים למשבר כשספגו בבית הפסד 1:0 משפיל לניוקאסל. אלא שמאז חלפו בדיוק שבעה ימים והקבוצה של ארסן ונגר השיגה מאז שש נקודות בשני משחקים. ארבעה ימים אחרי שניצחה בחוץ 0:2 את וולבס, השיגה היום ארסנל ניצחון חוץ חשוב נוסף, הפעם 1:2 על אברטון משערים של בקארי סאנייה וססק פברגאס. הניצחון מעלה את מאזנה של ארסנל ל-26 נקודות והיא כבר שנייה בטבלה האנגלית, אברטון נותרה במקום ה-13 בליגה.

התותחנים עלו ליתרון בדקה ה-36, לאחר שסמיר נאסרי ניסה לבעוט, אך טים הווארד הדף לאגף הימין של התקפת ארסנל. הכדור חזר לאנדריי ארשבין, שהכניס לתוך הרחבה לעבר סאנייה, שמזווית אלכסונית בעט טיל לחיבורים והעלה את ארסנל ליתרון. שער שני בלבד למגן הצרפתי עם הראסטות מאז הגיע לצפון לונדון ב-2007/8.

התותחנים לא נרגעו, המשיכו לשלוט ומצאו את השני מיד עם פתיחת המחצית השנייה בדקה ה-48. דנילסון, שנכנס כמחליף במחצית במקום ג'ק ווילשר, הכניס כדור עומק יפה לפברגאס שמסר למרואן שמאק, שהחזיר לספרדי שבדרופ קיק בעט חזק לפינה הרחוקה וקבע 0:2 מוצדק. בדקה ה-89 הצליחה אברטון לצמק, כשטים קייהיל כבש אחרי קרן שיצרה ערבוביה ברחבת ארסנל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully