וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ולז השתוותה לאסטודיאנטס בפסגה

הקבוצה של ריקרדו גארקה גברה 0:1 על לאנוס, בעוד הפינצ'ה הפסידו במפתיע 2:1 לטיגרה. לשתי הקבוצות 30 נקודות בראש

הסופר קלאסיקו בין ריבר פלייט לבוקה ג'וניורס המאכזבות עומד במוקד המחזור ה-14, אך ייערך רק ביום שלישי. לפני כן, ולז סארספילד ניצחה 0:1 את לאנוס והעפילה למקום הראשון עם 30 נקודות והפרש שערים טוב יותר מזה של אסטודיאנטס, שנוצחה במפתיע 2:1 בידי טיגרה. במקרה שהשתיים תסיימנה את העונה בשוויון נקודות, ייערך משחק פלייאוף מכריע על התואר.

טיגרה - אסטודיאנטס 1:2

מוליכת הליגה ספגה הפסד שני העונה, וזה קרה דווקא מול 10 שחקנים של טיגרה חסרת היציבות. דייגו מוראלס העלה את טיגרה ליתרון בדקה ה-23, אבל אז היא איבדה את רומן מרטינז באדום וספגה שוויון מרגלי לאנדרו בניטז בדקה ה-50. אסטודיאנטס חיפשה את שער הניצחון, אבל דווקא בעיטה של דניס סטרקואלורסי בדקה ה-77 פגעה במגן אורח ומצאה את הרשת.

ולז סארספילד - לאנוס 0:1

החבורה של ריקרדו גארקה לא רצתה לתת להזדמנות שנפלה לידיה לברוח, התגברה על לאנוס העיקשת ועלתה לפסגה בזכות הפרש שערים עדיף על זה של אסטודיאנטס. לאנוס ניסתה לעקוץ, אבל בסופו של דבר לא הצליחה למנוע הפסד רביעי ברציפות. סנטיאגו סילבה וחואן מנואל מרטינז שבתו הפעם מהבקעה, אז ריקרדו אלברז נחלץ לעזרתם וכבש את שער הניצחון החשוב עם פצצה בשמאל מ-18 מטרים בדקה ה-59. בעקבות רצף ההפסדים מאמן לאנוס לואיס סובלדיה התפטר מתפקידו. גבריאל שורר, בלם לאנוס ודפורטיבו לה קורוניה בעבר, יחליפו.

ארסנאל - אול בויס 0:0

הקבוצה של גוסטבו אלפארו איבדה הזדמנות גדולה להיצמד לשתי המוליכות ונותרה במקום השלישי אחרי תיקו ביתי מאכזב מול העולה החדשה, שמראה שהיא מסוגלת לאסוף נקודות גם מחוץ למגרשה. ניקו קמביאסו, שוער אול בויס ואחיו של אסטבן מאינטר, הציג יכולת טובה ותיסכל את מאורו אובולו ולוסיאנו לגיזאמון בהתקפת ארסנאל.

הורקאן - קולון סנטה פה 2:1

המארחים ממשיכים לעשות חיל מאז מונה פרננדו גמבואה לתפקיד המאמן, ויש להם כבר 22 נקודות וניצחון שלישי ברציפות. חואקין לאריביי הבקיע לזכות קולון מול האקסית בדקה ה-33, אבל שער עצמי אומלל של חואן קירוגה אחרי 20 דקות קבע שוויון. גסטון מונסון, שוערה של הורקאן, הורחק בדקה ה-69, והבלם הוותיק מרסלו גוקס ניצל זאת כדי לנגוח את שער הניצחון שש דקות לסיום.

אינדפנדיינטה - אולימפו 1:1

אחרי שצברה את כל 12 הנקודות שלה במגרשה החם, קבוצת החוץ הגרועה בליגה אספה נקודה ראשונה מחוץ לביתה. אינדפנדיינטה הופיעה בהרכב משני כחלק מההכנה לחצי גמר גביע הסודאמריקנה, אבל הייתה עדיפה ועלתה ליתרון משער של הבלם קרלוס מתאו בדקה ה-59. אולימפו השיגה את השוויון הדרמטי והנקודה היקרה משער בכורה של המחליף קרלוס סלום בדקה ה-90.

משחקים נוספים:

ארחנטינוס ג'וניורס - סן לורנצו 0:1
ניקולאס בלאנדי (23)

קילמס - גודוי קרוז 1:2
לקילמס: סנטיאגו ריימונדה (1), מיגל קנאו (90). לגודוי קרוז: חאירו קסטיז'ו (32)

ניואל'ס אולד בויס - ראסינג קלוב 2:0
גבריאל האוצ'ה (90), פאבלו לוגוארסיו (90+4)

בנפילד - חימנסיה לה פלאטה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully