וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רמת השרון במקום השני

הקבוצה של זפרן חזרה מפיגור וניצחה 1:3 את עראבה. 0:0 חלש בין רעננה לנצרת עילית, 1:1 בין הפועל הרצליה לבת ים

אחרי שהמחזור ה-10 בליגה הלאומית נפתח ביום שישי עם דגש על העליונות הנוכחית של הפועל כפר סבא בטבלה, הערב (שני) צימקה עירוני רמת השרון את הפער לשלוש נקודות בעזרת 1:3 על אחווה עראבה. הפועל רעננה לא הלכה בדרכה וסיימה ב-0:0 מאכזב את משחקה מול הפועל נצרת עילית. הפועל הרצליה ועירוני בת ים נפרדו ב-1:1.

אחווה עראבה - עירוני רמת השרון 3:1

עם שלוש תוצאות תיקו ושישה הפסדים וכמובן מינוס שבע נקודות, אחווה עראבה סומנה כיורדת הבטוחה לליגה א'. הערב היא ניסתה לעשות קולות של שינוי בדוחא, הוליכה מול רמת השרון עם שער של רוברטו סאנצ'ז בדקה ה-20, אך לבסוף ירדה מנוצחת. הקבוצה של מומי זפרן לא נבהלה מהפיגור וסיימה את המחצית ביתרון הודות לשערים של גל בראל (35) ודור לוי (42). רמת השרון, שעדיין לא הפסידה העונה, הבטיחה את הניצחון עם שער של אורן ניסים בדקה ה-65 וצימקה את הפער מהמוליכה כפר סבא לשלוש נקודות. גדי כרמלי, מאמן עראבה, הודיע לאחר המשחק על התפטרותו.

הפועל רעננה - נצרת עילית 0:0

גם להפועל רעננה הייתה הזדמנות לברוח מחר מהפועל ראשון לציון, מכבי הרצליה ושות' ולהתקרב להפועל כפר סבא המוליכה, אבל למרות שההגנה שלה המשיכה לעשות את העבודה עם שער נקי (ספגה רק פעם אחת העונה), ההתקפה שלה התקשתה. נצרת עילית טובעת בבעיות פיננסיות ומקצועיות ומדורגת עמוק מתחת לקו האדום, אבל מינויו של יואב למאמן הכניס רוח חדשה והקבוצה חילצה נקודה במשחק בנתניה. שאול סמדג'ה הוותיק הציג משחק מצוין בשער האורחים ואף נפצע במהלך בו מנע שער מרז כהן במחצית השנייה.

הפועל הרצליה - מכבי בת ים 1:1

הקבוצה של בני טבק רצתה לעלות למקום הרביעי, אך שער לקראת הסיום הותיר אותה שישית ומאחורי היריבה העירונית מכבי הרצליה. עירוני בת ים הגיעה במצב רוח טוב אחרי שלושה ניצחונות רצופים שמחקו פתיחת עונה עלובה, אבל הפעם הסתפקה בנקודה. אלון וייסברג הבקיע בדקה ה-70 והעלה את הפועל הרצליה ליתרון, אבל פטי נימבה איזן בדקה ה-85 - בשער החובה השני של בסך הכל של הרצליה העונה בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully