וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסיאדו: "מוריניו חזיר, מי הוא חושב שהוא?"

מאמן ספורטינג חיחון שלח התקפה מכוערת וקשה לעברו של מאמן ריאל מדריד, לפני המשחק בין הקבוצות (20:00, 5 ו-5HD)

ריאל מדריד תגיע הערב (ראשון) לאל מולינון של ספורטינג חיחון (20:00, שידור ישיר בספורט 5 ו-5HD) במטרה לשוב לפסגת הליגה הספרדית כשרק ניצחון יחזיר אותה לשם, זאת לאחר הניצחון של ברצלונה על ויאריאל אמש 1:3 בפתיחת המחזור ה-13. הקבוצה הלבנה ומאמנה ז'וזה מוריניו, מעבר למגרש הקשה וליריבה הבעייתית, תיתקל בעוינות רבה מצד הקבוצה מחבל אסטוריה, זאת לאור חילופי ההאשמות והדברים שהיו בימים האחרונים בין מאמני הקבוצות, מוריניו ומנואל פרסיאדו.

כזכור, מוריניו לא יעמוד על הקווים במשחק, והוא ישוב לקלאסיקו נגד ברצלונה, אבל זה כמובן לא מה שימנע מהקהל של ספורטינג לנסות ולהתנכל מה שיותר למאמן הפורטוגלי ולקבוצה מעיר הבירה הספרדית.

הדם הרע בין שני המאמנים החל כבר עם פתיחת העונה אז התייצבה חיחון למשחק בקאמפ נואו של בארסה במחזור הרביעי ונוצחה 1:0. מוריניו זעם שפרסיאדו העלה לא מעט שחקנים מחליפים, וטען שהעובדה שקבוצות אינן מאמינות בכוחן להוציא משהו נגד ברצלונה בחוץ ומעלות הרכב משני מביאות לכך שריאל תצטרך לעבוד קשה הרבה יותר כדי לזכות באליפות.

לפני מספר ימים שחרר פרסיאדו הודעה מלאת ארס כלפי מוריניו: "הדברים שהוא אמר יכולים להיות בדיחה, במקרה זה היא רעה מאוד. ייתכן שהוא ניסה לעשות פרובוקציה מול ברצלונה, שלא תגיב. במקרה השלישי זה מה שהוא חושב באמת, ואז הוא חזיר והשפעה רעה על הכדורגל המקצועני.

"מי הוא לכל הרוחות חושב שהוא?", הוסיף פרסיאדו. "מה שהוא אמר על ספורטינג זה חוסר כבוד משווע. אם אף אחד במדריד לא אומר לו שום דבר על זה, אז אני אגיד לו".

במדריד התעלמו מההאשמות הקשות של פרסיאדו, וכדי להרגיע את הרוחות אף ביטלו את מסיבת העיתונאים שהיה אמור לערוך אמש (יממה לפני המשחק) עוזר המאמן של מוריניו, איטור קרנקה, שיעמוד על הקווים במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully