וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאבלו בואנדיה שוחרר מהפועל רמת גן

14.11.2010 / 12:30

בקבוצה החלו את המהפכה במצבת השחקנים, והבלם הספרדי ראשון לשלם את מחיר הכישלון. גורם: "מעמדם של כולם בסכנה"

חלון ההעברות של חודש ינואר מתקרב, ובהפועל רמת גן כבר החלו את מהפכת השחקנים המתוכננת בסגל הקבוצה. אמש (שבת) רשמה הקבוצה האדומה הפסד שישי רצוף בליגה, כשנוצחה 3:1 על ידי מכבי חיפה ושקעה עוד יותר במעמקי טבלת ליגת העל.

הראשון שמשלם את מחיר הכישלונות הוא הבלם הספרדי פאבלו בואנדיה, שקיבל הודעה מהקבוצה שהוא משוחרר. כעת מנסים בהנהלת המועדון להגיע להסדר כספי עם סוכנו או לחילופין למצוא קבוצה שתסכים לקלוט אותו. בואנדיה אכזב מאוד, כמעט מהרגע שהגיע לקבוצה ובשבועות האחרונים יובש על הספסל.

נכון לעכשיו לא מתכוונים ברמת גן להביא בלם זר והמאמן דורה ימשיך להתבסס על שני הבלמים, אלין טופוזאקוב ויקיר שינה שמשתפים פעולה יחד בחודשים האחרונים. במידה ויהיה בלם ישראלי פנוי בשוק בחלון העברות ינסו לצרפו. דורה כבר החל לעקוב אחר מועמדים זרים כאשר התפקידים המבוקשים הם קשר אחורי, קשר קדמי וחלוץ, מה שמראה על מעמדם הרעוע של שני הזרים הנוספים, הקשר האחורי קלאודיו ריברו והחלוץ הבולגרי קרום ביבישקוב שנראים רע מאוד ולא תורמים לקבוצה.

"אין היום אף אחד בטוח בסגל, לא ישראלים ולא זרים, מעמדם של כולם בסכנה", אמר היום גורם בקבוצה לוואלה! ספורט. "לא נוכל כמובן להחליף את כל הקבוצה או את כל השחקנים אבל ברור שיהיו כאן שינויים משמעותיים בקרוב. הכל בהתאם ליכולות הכלכליות ולמסגרת התקציב של המועדון".

המגן דודי פדלון שנבחן בימים האחרונים, יוחתם בקבוצה היום או מחר. פדלון שחקן חופשי, ולכן לא יצטרכו ברמת גן להמתין עד חלון ההעברות בכדי לצרפו לסגל כבר עתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully