וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד: עוד נקודה במדד השקל

14.11.2010 / 12:08

במועדון נהנים שלא ספגו 3 משחקים ברצף, ומיכולתו של השוער יוסי שקל: "מעדיף שאחרים יתנו לי קרדיט ואני אעבוד בצניעות"

במ.ס אשדוד ניסו אמש (שבת) להמשיך את המומנטום החיובי בו נמצאה הקבוצה טרם משחק החוץ מול בני יהודה, אולם בסיומו של המשחק (0:0) שנערך במסגרת המחזור העשירי בליגה, נאלצו שחקניו של ג'ון גרגורי להסתפק בנקודה, שהושגה גם היא בקושי רב והודות ליכולת נפלאה של השוער יוסי שקל, שנמצא בשבועות האחרונים בכושר יוצא מהכלל בין הקורות.

בני יהודה גילתה עדיפות מוחלטת במרבית שלבי המשחק, ואם יש לגרגורי נקודת אור אחת לקחת מהמשחק הזה, אז מדובר בעובדה שהקבוצה לא ספגה שער, משחק שלישי ברציפות. אם מחברים לכך את התיקו (1:1) בקרית אליעזר עם מכבי חיפה לפני כחודש, אז מאזן הספיגה של אשדוד בהחלט מחמיא כשהוא עומד על שער חובה אחד בלבד בארבעת המשחקים האחרונים. זאת כמובן ללא משחק גביע הטוטו האחרון שנערך ביום שלישי שעבר, אז העלה גרגורי שחקני נוער ואת השוער דרגאן סטויקיץ' ובו ספגה הקבוצה שמינייה מבית"ר ירושלים.

"לקחנו נקודה חשובה ואני שמח, אבל עכשיו הפנים שלנו כבר להפועל פתח תקוה", אמר שקל, שנבחר למצטיין במגרש. "בני יהודה מצוינת עם חלק התקפי פנטסטי ולהוציא פה נקודה זה לא פשוט, כי הרבה קבוצות לא עשו זאת ולא יצליחו גם בעתיד".

שקל נשאל לגבי יכולתו בחודש האחרון, ואמר: "דברים מתחברים כמו שהם מתחברים ואני שמח. אני עובד קשה עם מאמן השוערים שלנו איתן חמיאל ומקווה להמשיך באותה דרך, אבל מעדיף שאחרים יתנו לי קרדיט ואני אמשיך לעבוד בצניעות".

המאמן ג'ון גרגורי היה מספיק ישר בכדי להודות בסיום שהנקודות לא הגיעו לקבוצתו ואמר: "יכולנו לגנוב שלוש נקודות מהמשחק הזה ולא היינו ראויים להן, אבל כבר שלושה משחקים לא ספגנו, ואנחנו יכולים להיות מרוצים מזה. אנחנו מגנים טוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully