וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמרקוס קאזינס מדאיג את סקרמנטו

הסנטר מייצר מתחים חברתיים ונקנס, וזכה להתעניינות מקבוצות אחרות, אך ווסטפאל לא הרים ידיים. ההורנטס והג'אז לוהטות

האם דמרקוס קאזינס בדרך החוצה מסקרמנטו? בימים האחרונים הרוחות בקינגס סוערות סביב תפקודו של הרוקי הצעיר, שנקנס ב-5,000 דולר לאחר שהתווכח עם עוזר המאמן טראק רובינסון. זו לא הפעם הראשונה שקאזינס מגלה תסמינים של שחקן פרוע, ולפני חודש הוא גער במאמן הכושר דניאל שפירו.

עתה מתברר כי ישנן שלוש קבוצות שמעוניינות לצרף את השחקן, שלא נקלט היטב בסקרמנטו, אך קשה להאמין שהמאמן פול ווסטפאל יסכים לוותר על כישרון כמו קאזינס, סנטר עם פוטנציאל גדול.

"אני לא מאשר ולא מכחיש דברים שקורים אצלנו מאחורי דלתות סגורות", אמר ווסטפאל, "בכל קבוצה מתחוללים דברים כאלה, שהם בלתי נמנעים בכדורסל. כל מה שאגיד זה שבאופן כללי, אנחנו שמחים שיכולנו לקלוט שחקן כמו דמרקוס. אנחנו שמחים שהוא איתנו. אני שמח מהיכולת שלו, ומצפה לקראת העתיד שלו. כמו עם כל שחקן, גם איתו יהיו ימים שבהם הדברים יילכו קצת יותר קשה, אבל כל מה שקורה רחוק מאוד ממה שמנסים לצייר".

"אני חייב לשחק עם יותר אנרגיה", התייחס קאזינס לפתיחת העונה הלא מרשימה שלו, "יש לי עוד הרבה מה ללמוד בליגה הזאת, זה תהליך ארוך". לגבי השמועות שהוא מייצר מתחים חברתיים, קאזינס מכחיש וטוען: "זה רק שמועות. כולם פה מסתדרים מצוין".

ההורנטס חזק בהגנה

ניו אורלינס ממשיכה להדהים את הליגה, וניצחונה השמיני ברציפות מתחילת העונה, שיא מועדון כמובן, קבע כמה נקודות ציון. מונטי וויליאמס הפך למאמן הרביעי בהיסטוריה של הליגה שפותח קריירה עם מאזן 0:8, וההורנטס היא הקבוצה החמישית בלבד ב-25 השנים האחרונות שפותחת עם שמונה ניצחונות שמתוכם שישה על קבוצות פלייאוף.

הלילה (שבת) זה נגמר ב-20 הפרש על פורטלנד, בניצחון 87:107, ודייויד ווסט מבהיר מה מניע את חבריו. "הגנה זה המקום שבו אנחנו רוצים להטביע את חותמנו", אמר ווסט, שקלע 18, "אנחנו משקיעים ועובדים קשה, ומגיעים מוכנים למשחק. אנחנו מצליחים לבצע את כל התוכניות מתחילת המשחק ועד לסופו".

ניו אורלינס הגבילה את יריבתה ל-35 נקודות בחצי הראשון ב-14 מ-41 מהשדה. "ההגנה שלנו מחפה על טעויות שאנחנו לעתים עושים בהתקפה", אומר טרבור אריזה, "יש לנו שחקנים שיכולים להבקיע, אבל כדי לעשות את מה שאנחנו מנסים, אנחנו חייבים להצליח בצד ההגנתי".

יוטה לוהטת

יוטה ממשיכה ללהוט, כשהלילה רשמה ניצחון רביעי ברציפות מול יריבה לא פשוטה בזכות סל ניצחון של דרון וויליאמס ב-95:96 על שארלוט. הבובקאטס המאכזבים במאזן 4:0 בבית, בעוד הג'אז עולים ל-3:7, הרבה בזכות רבע רביעי דומיננטי שהסתיים ב-22:33 למנצחים, כשחניכיו של ג'רי סלואן חוזרים מפיגור 17 במחצית.

"לא נלחצנו מהפיגור, פשוט המשכנו להילחם", אמר וויליאמס בסיום, "כל הזמן תמיד ידענו שיש לנו סיכוי לנצח. כשהיינו בפיגור 20 רצינו לצמק ל-10, וכשהיינו בפיגור 10 אמרנו בואו ננצח. ובאמת ניצחנו". כזכור, הג'אז חזרו מפיגור בניצחון מול מיאמי (22), בניצחון מול אורלנדו (18) ובניצחון מול אטלנטה (11). "החבר'ה תמיד מאמינים שהם יכולים לחזור", אמר סלואן, "הרגשתי את זה בחדר ההלבשה, שהבחורים ידעו שהם צריכים פשוט לעשות את מה שאנחנו מתרגלים באימונים".

לברון נגד התקשורת

לברון ג'יימס עורר מחלוקת בסוף השבוע, כשכביכול העביר ביקורת על מאמנו במיאמי שנתן לו יותר מדי זמן משחק בהפסד מול בוסטון. "44 דקות היו אולי יותר מדי", אמר בתום ההפסד לבוסטון, אבל אחר כך ג'יימס הבהיר שדבריו הוצאו מהקשרם, וטען שמדובר בניסיון לעורר עניין ולהוציא דברים מפרופורציה.

"חבל שניפחו את הדברים", אמר ג'יימס, "אני יכול להבין למה רנדי מוס מתכוון כשהוא אומר 'אני לא עונה ליותר שאלות'. בכל פעם שאני אומר משהו, זה מוצא מהקשר ומקבל משמעויות אחרות. אתה לא רוצה להגיע למצב שבו אתה אומר משהו, וזה תופס אותך מאחורה".

* סטיב נאש הוציא הודעה לתקשורת ומסר כי הוא ואשתו אלחנדרה נמצאים בהליכי גירושים. הגארד של פיניקס, כבר בן 36, הודיע על כך בשבת בערב, יממה אחת בלבד לאחר הולדת בנו השלישי, מתאו. נאש הבהיר כי הוא ובת זוגו מתגוררים בנפרד כבר מספר חודשים, אך מתכוונים להמשיך להיות שותפים בגידול ילדיהם. לזוג, שנשוי מאז 2005, כבר יש שתי בנות - צמד תאומות בנות 6.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully