וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורנוק מועמד להחליף את גרנט בווסטהאם

מעמדו של המנג'ר הישראלי בפטישים מתערער משעה לשעה, ומאמן ק.פ.ר, מליגת המשנה, עשוי להחליפו במצב של פיטורים

אחרי עוד תיקו (0:0) מאכזב מול בלקפול אמש (שבת) במסגרת המחזור ה-13 של הפרמיירליג, הדיווחים על פיטוריו של אברהם גרנט ממשיכים ואף מתגברים כאשר היום מפורסם באנגליה כי מנג'ר ק.פ.ר ניל וורנוק עשוי להחליפו במצב של פיטורים של המנג'ר הישראלי.

צמד הבעלים של ווסטהאם, דייויד גולד ודייויד סאליבן, אינו שש להחליף את המנג'ר, כפי שאמרו לא אחת בעבר, אבל המצב בו נמצאים הפטישים, כאשר הם לא מצליחים להיחלץ מאז תחילת העונה מהמקום האחרון בטבלה מעורר בהם חשש, ושמו של וורנוק, שהצליח להפוך את ק.פ.ר לפייבוריטית לעלייה לפרמיירליג, הוא האיש שמתאים מבחינתם לקרבות התחתית. כזכור, ווסטהאם מדורגת במקום האחרון בטבלה עם תשע נקודות בלבד מ-13 משחקים לאחר ניצחון אחד ושש תוצאות תיקו.

מה גם שהבעלים שהביאו את גרנט בקול תרועה רמה בקיץ במקומו של ג'אנפרנקו זולה, שעשה עבודה לא רעה באפטון פארק, מתקשים עדיין להודות בטעותם ואף יצטרכו לשלם הרבה כסף לישראלי, שסגר שם חוזה חלומי לארבע עונות. עם החובות הגדולים של ווסטהאם, שנאמדים בכ-100 מיליון ליש"ט, כל ליש"ט בודד חשוב למועדון הלונדוני.

וורנוק, שעזב את קריסטל פאלאס בעונה שעברה וחבר לק.פ.ר הלונדונית במרץ שנה שעברה, הצליח להציל את הקבוצה מירידה לליגה השלישית באנגליה ופתח את ליגת הצ'מפיונשיפ בצורה מצוינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully