וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "חזרנו לעצמנו לאחרונה"

מאמן ברצלונה היה מרוצה מהתצוגה בניצחון והחמיא לוויאריאל. גארידו: "ניסינו הכל נגד השחקנים והקבוצה הכי טובים בעולם"

המחזור ה-11 בספרד נפתח אמש (שבת) עם משחק מרתק בין האלופה ברצלונה והשלישית בטבלה, ויאריאל. החבורה של פפ גווארדיולה הוכיחה בסופו של דבר עליונות עם ניצחון משכנע 1:3, לא לפני שהצוללת הצהובה השיבה מלחמה, כפתה שוויון ואף לא הייתה רחוקה מלעלות ליתרון. לעת עתה, כבשה בארסה את הפסגה, כאשר היום ריאל מדריד תנסה לשוב לשם, במשחק לא קל באל מולינון של ספורטינג חיחון. תיקו לא יספיק לבלאנקוס, שמפגרים כעת בשתי נקודות אחרי ברצלונה.

"מה שחשוב זה שהשחקנים כשירים מבחינה פיזית", אמר פפ גוואדיולה בסיומו של משחק הניצחון. "לא נפלנו מהרגליים. חזרנו לעצמנו בארבעה-חמישה המשחקים האחרונים, וזה מה שחשוב".

מה שמעניין הוא שביחס לעונה שעברה, לברצלונה יש נקודה אחת יותר מאשר בתקופה המקבילה. אשתקד השיגה בארסה ב-11 מחזורי הפתיחה 27 נקודות בעוד השנה 28, כך שאם מישהו סבר שהקבוצה הקטלאנית נראית השנה פחות מפחידה או שהיא פחות פוגעת מאשר אשתקד שיחשוב היטב שוב.

אגב זה היה ניצחונו הראשון של גווארדיולה על ויאריאל בקאמפ נואו. הניצחון האחרון של בארסה על הצוללת הצהובה בליגה הושג לפני קצת פחות מארבע שנים, ב-25 לנובמבר 2006, וכעת היא סוגרת מעגל. "ויאריאל הרשימה אותי מאוד, לא בכדי היא נמצאת היכן שהיא נמצאת כבר הרבה שנים", הוסיף גווארדיולה, שאף במחצית הראשונה נראה מודאג מכך ששחקניו לא מצליחים להוציא לפועל.

מנגד, בוויאריאל ידעו שגם הכי טוב שלהם עשוי לא להספיק, מה שאכן קרה. "השחקנים שלנו", אמר מאמן הקבוצה חואן קרלוס גארידו, "ניסו לעשות הכל נגד לא רק השחקנים הכי טובים בעולם אלא נגד הקבוצה הכי טובה בעולם, אבל זה לא הספיק לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully