וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורגן: "למזלי הכדור נכנס, זה היה מהלך מרגש"

האמריקאי חגג את סל הניצחון של ראשל"צ על גלבוע/גליל. ליובין: "ברגעים כאלה יוצאים דברים רעים, מעדיף שלא לדבר"

דרמה גדולה היתה הערב (שבת) בגן נר, שם ניצחה מכבי ראשון לציון 74:76 את הפועל גלבוע/גליל עליון הודות להטבעת ניצחון של ריימר מורגן. "זה היה מהלך מרגש, דווין מיטשל חדר לסל והיה לי הרגשה שזה לא ייכנס", תיאר הפורוורד האמריקאי את המהלך המכריע, בו המשיך מהאוויר את ההחטאה של מיטשל. "הלכתי חזק לריבאונד ולמזלי הכדור נכנס. אנחנו קבוצה טובה אבל צריך לקחת את זה משחק אחרי משחק. אם ניקח את המשחק הבא נהיה במצב מצוין".

עוזר מאמן הכתומים, רועי חגאי, תיאר את התלבטות ההתקפה האחרונה: "במהלך אחרון אתה מחפש ללכת על האיש החם, ומיטשל היה האיש החם שלנו. הוא לקח זריקה קשה, ואני שמח שמורגן היה במקום הנכון. מורגן הוא המדד שלנו להצלחה או כישלון, הוא שחקן מאוד דומיננטי, כי הוא ה-4 היחיד שלנו. אנחנו מאוד מרוצים שהוא איתנו, ונרצה להתחזק בעוד גבוה ישראלי". בהתייחס למשחק עצמו והמשך העונה הוסיף חגאי: "ראינו את המשחק הזה כמשחק מפתח, כי הרבה קבוצות היו במאזן 2:2, כך שאני מאוד שמח עם הניצחון. מה שמצחיק זה שהפסד של 20 הפרש למכבי הוא זה שבנה לנו את הביטחון. הליגה מאוד חזקה, וכל ניצחון, בטח שניצחון חוץ, דוחף אותנו קדימה. ניצחון בשבוע הבא (על אשקלון, א.ש) יוכל לשנות עונה שלמה".

מנגד, ליאור ליובין היה מאוכזב מהקבוצה שלו, לא רק מהמהלך האחרון, והוא לא הסתיר זאת בסיום. מאמן גליל ליאור ליובין: "זה אכזרי בהחלט. ריבאונד התקפה זה מעבר לדברים הטקטיים - קצת נחישות, קצת ריכוז, וקצת יכולת. חדר ההלבשה די שקט עכשיו, וגם אני מעדיף שלא לדבר הרבה ברגעים כאלה, כי בדרך כלל ברגעים האלה לא יוצאים דברים טובים. ראשון לציון משחקת מאוד נכון בהתאם למה שיש לה, ולא הופתעתי ממנה".

כבר ביום שלישי הקרוב תחל גלבוע/גליל את דרכה ביורוקאפ כשתצא לזאגרב למפגש עם סדוויטה הקרואטית. המאמן הצעיר מוכן. "מצד אחד השחקנים נושאים את המשחק הזה למשחק באירופה, מצד שני אין להם ברירה אלא להתאושש. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ולא נשמור כוחות למשחק מול הפועל חולון", הבהיר ליובין על הלחץ המסתמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully