וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: קללת המקום הראשון ממשיכה לגבות קורבנות

המוליכה ברסט סיימה ב-1:1 עם סושו והולכת בעקבות קודמותיה שנכוו בפסגה. ליל שנייה אחרי 2:5 על קון, 1:1 בין מארסיי ללאנס

קללת המקום הראשון ממשיכה לרחף מעל מוליכות הליגה הצרפתית. אחרי טולוז, סנט אטיין וראן, שצעדו בראש ומאז חוו נסיגה משמעותית, גם ברסט הולכת בכיוון הזה אחרי 1:1 ביתי מול סושו ומשחק שני ללא ניצחון. הערב (שבת) לא היה מי שינצל זאת כדי לנשל אותה מהפסגה, אבל אולי זה יקרה מחר. מארסיי כשלה במגרשה וסיימה ב-1:1 מול לאנס, בעוד בורדו ניצחה 1:2 את נאנסי ליל טיפסה למקום השני עם 2:5 קל על קון. המשחק בין ולנסיין לסנט אטיין נדחה בגלל מזג אוויר סוער.

ברסט - סושו 1:1

העולה החדשה רצתה להוכיח שהיא לא אפיזודה חולפת, אבל אחרי ההפסד לליל שעצר לה את הרצף, היא נאלצה להסתפק רק בנקודה ביתית מול סושו. האורחת לא נבהלה מהקהל המקומי ובדקה ה-22 מתפרצת של מודיבו מאיגה הסתיימה עם שער של אידיי בראון המצוין. בדקה ה-38 הגיע השוויון, כשהחלוץ המוכשר של ברסט והנבחרת הצעירה של צרפת, נולן רו, כבש מקרוב אחרי מצב נייח.

קון - ליל 5:2

ליל הלוהטת, שניצחה את ברסט במחזור הקודם בקלות (1:3), לא התקשתה לפרק גם את קון המסכנה. מוסא סו המשיך להפציץ עם שלושער עוד לפני המחצית (25, 34 ו-45) והפך למלך שערי הליגה עם תשעה כיבושים. יוסף אל עראבי צימק למקומיים בדקה ה-40 והשתווה לסו כשגם לו תשעה שערים. קון עוד חלמה על שוויון כשקנדיה טראורה צימק ל-2:3 בדקה ה-88, אבל ז'רביניו הגיב מיד עם הרביעי ובתוספת הזמן כבש פרנק בריה את החמישי של ליל.

מארסיי - לאנס 1:1

האלופה הצליחה להתאושש מההפסד בקלאסיקו בעזרת העפלה לחצי גמר גביע הליגה, אבל בליגה היא עדיין מקרטעת. לאנס, שבשנים קודמות ידעה לחזור מהסטאד ולודרום גם עם ניצחונות, כפתה על מארסיי תיקו שחשף שוב את הבעיות בקבוצה של דידייה דשאן. האורחים חסרו שבעה שחקנים פצועים ונראו בדרך להפסד כאשר בדקה השישית כדור קרן של לוצ'ו גונזאלס ננגח פנימה מראשו של סטפן מ'ביה. אלא שלאנס יצאה פה ושם להתקפות ובאחת מהן עקצה עם שער של אדוארדו בדקה ה-58.

בורדו - נאנסי 1:2

הקבוצה של ז'אן טיגאנה ניצלה את הצפיפות בטבלה על מנת להתקרב לצמרת. בורדו לא ניצחה מאז השעייתו של הקפטן אלו דיארה על פגיעה בשופט, והספירה שלה נעצרה בתוספת הזמן של המשחק הרביעי. שחקני ההגנה העלו את המארחת ליתרון, כשבנואה טרמולינאס הגביה והמגן בצד השני, לודוביק סאנה, נגח לרשת. נאנסי הגבירה לחץ לקראת הסיום ובדקה ה-83 המחליף פול אלו אפולו כבש מקרוב, אבל בדקה האחרונה כדור חופשי של ירוסלב פלאסיל עבר את כולם וחדר פנימה.

מונפלייה - טולוז 0:1

הקבוצה היחידה שניצחה הערב היא מונפלייה, שבעקבות שלוש הנקודות שהתווספו למאזנה עלתה זמנית למקום השלישי בטבלה. החלוץ אוליבייה ז'ירו נגח את שער הניצחון בדקה ה-20 אחרי הגבהה של הצ'יליאני מרקו אסטרדה. טולוז, שפתחה את העונה בסערה, השיגה ניצחון אחד בלבד בתשעת המחזורים האחרונים.

משחקים נוספים:

מונאקו - ארל-אביניון 0:0

ולנסיין - סנט אטיין (נדחה בגלל מזג אוויר סוער)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully