וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה והפועל ב"ש נפרדו ב-1:1

שער של עדן בן בסט בתוספת הזמן חילץ נקודה לאדומים של ניצן שירזי. דוד רביבו העלה את האורחת ליתרון מבעיטה חופשית

כנראה שלמסורות לוקח זמן להישבר. הפועל באר שבע לא השיגה ניצחון בקרית אליעזר יותר מארבע שנים והערב (שבת) היא כבר הייתה קרובה לעשות את זה, כשהובילה 0:1 על הפועל חיפה, אך שער של עדן בן בסט בתוספת הזמן קבע 1:1 והשאיר את הקבוצה מבירת הנגב ללא ניצחון בחיפה גם הפעם.

האדומים של ניר קלינגר נראו טוב, עלו ליתרון משער ענק של דוד רביבו בבעיטה חופשית מ-28 מטר, והיו עדיפים על חיפה ברוב שלבי המשחק, אך החלוצים שלה לא היו מרוכזים מספיק ולאחר שלא כבשו נענשו, ועוד בתוספת הזמן. באר שבע ירדה למקום השמיני בליגה גם אחרי המחזור העשירי.

לעומת זאת, בהפועל חיפה בהחלט חייבים לעשות חשבון נפש שבוע אחד לפני הדרבי מול מכבי. האדומים של ניצן שירזי לא מצליחים לשמור על יכולת גבוהה לאורך זמן ואחרי כל ניצחון גדול תמיד מגיעה שם נפילה. רק בשבוע שעבר הפתיעה חיפה בחוץ 2:3 את מכבי פתח תקוה וכבר היום היא נראתה הרבה פחות טוב מאותו המשחק ואפילו מהיכולת שהציגה ב-0:0 מול מכבי תל אביב לפני שבועיים. האדומים ירדו למקום התשיעי ויהיו חייבים להיראות טוב בהרבה אם הם רוצים לצאת עם משהו מהדרבי.

מהלך המשחק

דקה 2: ממן הגביה לרחבה, אראל נגח משלושה מטר היישר לידיו של כהן.

דקה 15: ואשקונסלוס מאר לרביבו, שבעט מ-16 מטר, קאלה הצליח להדוף.

דקה 33: גול! בעיטה חופשית של רביבו מ-28 מטר מצאה את החיבורים של קאלה, שנשאר חסר אונים. 0:1 להפועל באר שבע.

דקה 90: גול! בעיטה חופשית של בן בסט הלכה לבין חיבורי הקורות של כהן. 1:1 דרמטי בקרית אליעזר.

הרכב הפועל חיפה: דרלשר קאלה, עומר ורד, סיביט ליפנייה, אושרי רואש, איל טרטצקי, יוסי דורה, רועי שוקרני (עידן ויצמן, 63), גל אראל, חנן ממן (הישאם כיוואן, 53), ניקולה גרוביישיץ' (אלון בוזורגי, 58), עדן בן בסט.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד כהן; אביתר אילוז, אבי יחיאל, עודד גביש, אופיר דוידזאדה; וויליאם סוארס, ליאור ז'אן (ריאן אדלי, 86), דוד רביבו, מאור מליקסון, סיראז' נאסר (ליאל זגורי, 46); ברנרדו ואשקונסלוס (איברהים בסיט, 79).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully