וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער ובישול לברדה בניצחון גנק

קבוצתו של הישראלי התאוששה עם 0:3 על סרקל ברוז'. 25 דקות לנאתכו בתיקו של קאזאן שאיבדה סיכוי לזכות באליפות

אליניב ברדה החזיר הערב (שבת) את גנק למסלול הניצחונות עם שער ובישול בניצחון הביתי 0:3 על סרקל ברוז'. אחרי שבשבועות האחרונים איבדה קבוצתו של החלוץ הישראלי גובה בליגה ואף הודחה מהגביע, היא התאוששה עם ניצחון ביתי חלק על השמינית בטבלה והגדילה מחדש את יתרונה על פני גנט השנייה לחמש נקודות.

בדקה ה-37 עלתה גנק ליתרון ראשון כשברדה מצא את חברו להתקפה מרווין אוגונג'ימי שכבש בקלות. בדקה ה-64 קיבלו המקומיים פנדל בזכות נגיעת יד של האנס קורנליס, שחקנה לשעבר של גנק, וברדה התכבד לכבוש מהנקודה הלבנה את שער הליגה השביעי שלו העונה. בדקה ה-79 השלים הבלם הצעיר דייויד יוברט את החגיגה עם שער נאה בבעיטה מרחוק. ברדה הוחלף בדקה ה-90.

מוקדם יותר איבדה קאזאן באופן רשמי את הסיכוי לזכות באליפות שנייה ברציפות כשסיימה ב-2:2 מול דינמו מוסקבה. שני מחזורים לסיום העונה, מאזנם של הטטארים כעת עומד על 56 נקודות, והם מפגרים בשבע נקודות אחרי המליכה זניט סנט פטרסבורג. ביבראס נאתכו פתח הפעם על הספסל ועלה כמחליף בדקה ה-65.

יממה אחרי שמטוס הקבוצה נאלץ לבצע נחיתת חירום בדרך למוסקבה לאחר שאחד ממנועיו הפסיק לפעול, קאזאן נראתה רע במחצית הראשונה בה עלו המקומיים ליתרון משערים של אלכסנדר אפורנו בדקה ה-24 וקווין קוראני בדקה ה-36, וגם צמד של כריסטיאן נובואה בדקות 49 ו-65 שהחזיר את קאזאן לשוויון לא מנע ממנה להרים ידיים במאבק על התואר.

*** קפריסין: יחיאל צגאי עלה כמחליף בדקה ה-72, כשקבוצתו אפופ קיניראס הובסה במגרשה 5:0 בידי אפואל ניקוסיה. יובל שפונגין לא שותף בניצחון 0:1 של אומוניה ניקוסיה על אנורתוזיס פמגוסטה.

*** שמעון אבוחצירא הפצוע לא נכלל בסגל של לאריסה בתיקו 1:1 מול פנאתנייקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully