וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גור פורת סיכם בעירוני אשקלון

13.11.2010 / 19:21

הפורוורד (31, 1.97 מ'), שלא שיחק ולו דקה העונה בגלבוע/גליל בליגה, שוחרר מהאלופה ויצטרף לחבורה של בית הלחמי

מספר שעות לפני שהפועל גלבוע/גליל עליון עלתה למשחקה מול מכבי ראשון לציון, הודיעו באלופה על שחרורו של גור פורת. הפורוורד הישראלי הוותיק לא שיחק ולו דקה עד כה בליגה, כאשר בתחילת העונה סבל ממחלה שהשביתה אותו ממספר אימונים וכן ממשחק אחד. כעת מחפש השחקן קבוצה חדשה, כאשר כבר הערב (שבת) הוא סיכם בעירוני אשקלון, שעדיין מחפשת חיזוק ישראלי לסגל. כרגע, לאחר שכבר הושג סיכום עקרוני בין הצדדים, הדבר היחיד שעומד לפני חתימה רשמית היא החלטתו של פורת האם לעבור לגור בדרום או להישאר בצפון, כאשר גם מכבי חיפה הביעה עניין בפורוורד לאחרונה.

ליאור ליובין אמר על המהלך: "גור היה אחת ההחתמות הראשונות, וכתוצאה מהחלטות שלנו, אחריו הוחתמו גל מקל ודגן יבזורי. ייעדתי לגור דקות משמעותיות, וכשהיה ברור שהוא לא יקבל את זה, קיבלנו החלטה משותפת".

פורת (31, 1.97 מ') החל את הקריירה בהפועל עפולה, ולאחר ששיחק גם בבית"ר מגדל העמק והפועל חיפה, העביר שנתיים במכבי ראשל"צ בשנים 2003 ו-2004. ב-2005 עבר השחקן למ.כ. חיפה, ולאחר מכן שב לעפולה, בשורותיה שיחק עד קיץ 2008, וביסס את מעמדו בליגה. לאחר מכן שוב נדד פורת למכבי חיפה, ובעונה שעברה חזר, איך לא, לביתו בהפועל עפולה, שם העמיד ממוצעים של 8.4 נקודות ו-5.3 ריבאונדים למשחק ב-30 דקות. בקיץ חתם בגלבוע/גליל כך, כאמור, לא הצליח לקנות את מקומו בקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • גור פורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully